|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Daarmee kenne we dan ook weer het IQ van de gemiddelde CS speler :clown: |
Duidelijk de commentaar van iemand die nog niet op kiekens heeft geschoten in CS.
Maareuh ik ben vere van een gemiddelde speler. Ik speelde met bots bij gebrek aan een deftige i-net connectie in den tijd. |
|
|
| Eagle` |
| cs_italy noemt die map dacht ik |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| alleman zit op den chat eh btw, dan moete die topic hier ni verder verkloten ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nyah
vindt ge niet chic? :conf: |
Neeh... SOF2 teh pwnz! :p
Welkom trouwens he :) |
|
|
| FredNova |
euh... ja... ik zat vroeger ook opt LUC... en euh... ja... heb handelsingenieur gedaan...
:crazy: |
|
|
| eieregooie |
| En? Heb je er ook iets van geleerd? :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En? Heb je er ook iets van geleerd? :p |
Ik wist dat ik iets vergeten was!!!
Niet gemakkelijk met al die feestjes :tongue2 |
|
|
| pooley |
| Welkom op onze nederige stulp |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Daarmee kenne we dan ook weer het IQ van de gemiddelde CS speler :clown: |
heh lol weg met camperstrike!
Quake3 all the wayy
btw, nog nen achterstallige welkom Nyah!! kuch
-Glad |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Quake 3 is nog wel relax, airrockets all the way :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Quake 3 is nog wel relax, airrockets all the way :) |
kom fusion, we moete es een dueleke doen =) |
|
|
| pooley |
Ik zal ulle allemaal is komen ownen :)
kheb da 5 jaar gespeeld begot ! |
|
|
|
|