|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Met hoeveel zijn wij zoal ondertussen? Waar is die volkstelling thread naartoe? |
|
|
| Zehra |
Welkom Jo!
| quote: | Originally posted by Pestario
vriendin?: nee single :D |
lol... da stond nie int lijstje :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pestario
vriendin?: nee single :D |
Welcome to the club! :D
Zit jij ook niet op Dance4mation? |
|
|
| Nyah |
Hi Jo, welkom
Ons forumpke word dalek nog groter als het hollands forum :D |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Welcome to the club! :D
Zit jij ook niet op Dance4mation? |
jep maar gebruik dat alleen om platen te verkopen die ik ni meer moet :), is best wel saai met al die dombo's die denken da ze DE dj zijn als ze tiesto opzetten , mja ben weer kritisch nu :) |
|
|
| Pestario |
[QUOTE]Originally posted by Nyah
Hi Jo, welkom
Ons forumpke word dalek nog groter als het hollands forum :D [/QUOTE
thanx :), bedank Zehra maar, dat is de reden dat ik hier ben (want trance is ni mijn ding eigenlijk, alleen progressive... en breaks off course :P) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pestario
thanx :), bedank Zehra maar, dat is de reden dat ik hier ben (want trance is ni mijn ding eigenlijk, alleen progressive... en breaks off course :P) |
:happy2: |
|
|
| JediD4M |
Welcome Pestario!
Kdacht al dat ik die naam al elders had gezien.
Dan hebt ge op D4Mation toch wat platen kunnen verkopen? |
|
|
| Pestario |
redelijk wat ja, ma is lang geleden
ben nu hard ah twijfelen om mijn trance klassiekertjes weg te doen omdat ik ze ni meer draai, mja wel veel herinneringen aan
bvb; bradley's beat, beachball, birth one, quantum leap, soliticious,...moet nog es hard nadenken :P
ps: thanx 4 havin' me here |
|
|
| JediD4M |
'| quote: | Originally posted by Pestario
ben nu hard ah twijfelen om mijn trance klassiekertjes weg te doen omdat ik ze ni meer draai, mja wel veel herinneringen aan
bvb; bradley's beat, beachball, birth one, quantum leap, soliticious,...moet nog es hard nadenken :P |
Mijn raad = Don't Do It!.. ik heb dat lang geleden ook eens gedaan, heb er al jaren spijt van.. straffer nog kzoek nu terug dingen die ik destijds heb verkocht.. 'how stupid can you be!? :nervous: ' |
|
|
|
|