|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 91)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Hogeschool Antwerpen... daar heb ik ook ooit nog een jaarke op café gezeten... |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hogeschool Antwerpen... daar heb ik ook ooit nog een jaarke op café gezeten... |
Kan ook leerrijk zijn!
Welkom Alexis! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
Hi Alexis |
inderdaad, high alexis |
|
|
| Suki |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Hello Siu Ka,
mij zou ge ook moeten kennen, kheb toch vijf jaar bij u op het jaar gezeten (en het eerste jaar zelfs bij u op kot, als buurman :p ). Rara, wie ben ik...
Veel plezier in ieder geval in hong kong en tot een van de volgende
bye bye |
Nu ben ik echt curieus...Ik kan er nu niet opkomen...krijg ik nog wat hints??
En ja,ik ben familie van mei chi en siu may..Ik ben de zus van Siu May:happy2:
BTW: Welkom iedereen en groetjes vanuit Hong Kong..En Z,don't worry,I'm fine!!Ik zal je zeker nog mailen!!!! |
|
|
| Kaidreas |
suki? 5 dollar?:D
sorry kon het niet laten, anyways welkom. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
suki? 5 dollar?:D
sorry kon het niet laten, anyways welkom. |
:whip: sorry mah das echt nie grappig... :rolleyes: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Zehra
:whip: sorry mah das echt nie grappig... :rolleyes: |
ooooooooooh jawel, als ge southpark kent is dat hilarisch, kgebruik dat zinnetje eigelijk ook te vaak |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ooooooooooh jawel, als ge southpark kent is dat hilarisch, kgebruik dat zinnetje eigelijk ook te vaak |
indeed :D :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Suki
En Z,don't worry,I'm fine!!Ik zal je zeker nog mailen!!!! |
:) sgoe. kwil alle details weten :D ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Suki
Nu ben ik echt curieus...Ik kan er nu niet opkomen...krijg ik nog wat hints??
En ja,ik ben familie van mei chi en siu may..Ik ben de zus van Siu May:happy2:
BTW: Welkom iedereen en groetjes vanuit Hong Kong..En Z,don't worry,I'm fine!!Ik zal je zeker nog mailen!!!! |
extra tip: ge hebt mij een tijdje geleden nog gezien in de bib :p , nu iets wijzer??? |
|
|
|
|