|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
^so what are you then?
anyway... tally ho |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^so what are you then?
anyway... tally ho |
If I'm not mistaking, he's that Romanian guy Cresto met at Antwerp Is Burning Outdoor...But do correct me if I'm wrong! :o |
|
|
| Kaidreas |
| ^sorry I wuz prolly drunk at the moment :D |
|
|
| Tiger777 |
| ^or doing other bizare things that were photographed ;) |
|
|
| Eagle` |
Holly ik beschijt mezelf bena weer, iemand met dezelfde nick is fagadmin van Telenet fora :nervous:
anyhooooo, hf dude en stuff enzo |
|
|
| Dr.Pepper |
| Youre right Jasperovitsj :D Hi Gert btw :> |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bait
Hi everybody
Ik zal me dan maar ff voorstellen.
De naam is johan, ik ben 23 jaar en woon te maasmechelen.
Mijn hobbies lopen een beetje uiteen, maar de pc en games zitten zowat bij de top.
Ik weet jammer genoeg niet veel van trance, maar ik weet wel wat ik graag hoor.Zelf "PROBEER" ik ook wat zelf in elkaar te duwen met FL Studio maar met weinig samples kan ik niet veel doen als wat prutsen en proberen, maybe kan iemand mij er eens een beetje bij helpen.
Buiten trance luister ik zowat naar alle muziek die er bestaat, kwestie van een beetje open minded te blijven, anyway khoop dat dit een beetje volstaat en dan zullen we elkaar wel wat zever verkopen op het net en misschien zien we ons wel eens op een of ander evenement.
Groeten Bait:tongue2 of wel =B8= |
nog een late verwelkoming aan dr.pepper en m'n naamgenoot! *diepe buiging*
oh and btw:
forza milan! =p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dr.Pepper
Youre right Jasperovitsj :D Hi Gert btw :> |
Hi dude :D |
|
|
| Pumaz |
 |
|
|
| JediD4M |
Welkom Nagib!
Die naam zegt me wel wat, op welke andere fora zat je zo o.a.? |
|
|
|
|