|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by emmabiatch
eeeuuuuhhmm, wie ben jij dan ?? :wtf: :clown: :toothless :p |
kdenk dat we mekaar al hebben ontmoet! ergens in NL! kstond daar met zo een face :D
herkent ge me nu? :toothless |
|
|
| Eagle` |
| hoi to the new guy :) |
|
|
| Miss Z |
Hey Vincent...
kvroeg me al af wanneer je zou beginnen posten... had je namelijk al zien browsen ;)
't amusement nog hier ;) en btw wij zijn allemaal hele lieve en brave mensen! - kuch kuch - :D dat moest er ff uit, vraag me nie waarom... :D
Ook gegroet :D whehehe |
|
|
| pooley |
Hoi
welkom
en fus bijt |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
NEWBIE!!
always wanted to do that :whip: |
|
|
| Xsite |
Danku danku...
Ik ben op deze site verzeild omdat ik aan het zoeken was achter de titel van een lieke (Nalin & Kane - open your eyes) waarvan ik de titel nimeer wist...maar wel de lyrics (allez de weinige lyrics die er zijn)
Maar echt wel een leuk forum (en site) :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| geef maar toe dat ge op zoek waart naar de legendarische fusion waar ge al zoveel goeds over had gehoord vanuit allerlei kanalen :toothless |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
geef maar toe dat ge op zoek waart naar de legendarische fusion waar ge al zoveel goeds over had gehoord vanuit allerlei kanalen :toothless |
fus, laat die lieve jongen eens met rust! ge hebt pooley al eh :p oooh ons mooiiii beta-koppelke :p:p:p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Met welk nummer begon het? : Tiësto - Theme from Nj... (ik weet niet hoe ge het schrijft)
|
Norefjell :)
En wat moet ik me in vredesnaam voorstellen bij een scientific entertainer? Is dat iemand die jongleert met wiskundeboeken?
Welkom overigens (door deze nepBelg, die toch wel blij is als ie weer vertrokken is :) ) |
|
|
| Kelly* |
Scientific entertainer is iemand die entertaint op wetenschappelijke wijze he ;)
Ik maak eigenlijk kinderen vanalles wijs over sterrenkunde en astronomie. Geef lessen en workshops in het planetarium |
|
|
| Gladius |
ahhh, nog iemand uit het antwerpse =), da wier tijd!
welkom op het forum! |
|
|
|
|