|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Ge zou eens moeten weten hoeveel goesting ge mij daarmee geeft. Eigenlijk nog niet zo'n dwaas idee... voor 10000 frang hebt ge toch al een zaaltje... En dan een prive-feestje he :)
Wie gaat daar eens werk van maken? |
|
|
| pooley |
Vb van onze parochiezaal
250€
100euro voorschot
das alleen voor de zaal he
dan uw dj stuff / boxen + licht
dan uw vaten / bakken frisdrank
vodka voor men eigne :)
etc
Maar ik kan is achter reële prijzen vragen, wij hebben al 4 fuiven gedaan ( 500-750man ) en 4 nieuwjaarsfeestjes in een parochiezaal |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | Wie gaat daar eens werk van maken? |
POOLEY!!! :D |
|
|
| pooley |
wablief?
 |
|
|
| Tiger777 |
| ja, en in hoeilaart, nog ni eens zo ver van hier... :) |
|
|
| Nabistai |
Het probleem is denk ik vooral dat we niet genoeg mensen hebben (voorlopig) en ge moet er toch ook rekening mee houden da pakt 50% van de betas niet aanwezig zullen zijn, en als er niet-tas komen dan is de lol er ook vooral af natuurlijk, dus denkik meer een ideetje voor de toekomst
POOLEY zal dan wel in actie schieten :p |
|
|
| pooley |
Kzou zeggen bij iemand thuis met een groot huis
grote vakantie ouders 1 maand naar ons huis in spanje dus \o/
als ik geen 2de zit heb :)
(15july - 15augustus prolly)
en in de paasvakantie ook 1 week :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| een tuinfeesje met ne man of 20 kan ook al gezellig zijn hoor... alser dan nog wa nl-ta's ofzo zouden afkomen kan dat gezellig worden... gooi er nog een bbq bij en tis helemaal in orde ;) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| hm ik denk da ik eindelijk uw quote van eagle zijn armbewegingen snap nabistai... ! |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
hm ik denk da ik eindelijk uw quote van eagle zijn armbewegingen snap nabistai... ! |
LOL :p ook ne snelle hé gij :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
aja trouwens ik vind da we da moeten doen in den pooley zijn huis in spanje.
Ge zijter mee komen stoefen, nu moete ook de gevolgen dragen eh zwembadje! |
|
|
| pooley |
niks te stoefen ...
maja we shall see
eerst wachten op ei zen voorstel ;) |
|
|
|
|