|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Tiger777
tatanagirl is een mooie vrouw... |
Mijn excuses.....helemaal over het hoofd gezien! :clown: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Mijn excuses.....helemaal over het hoofd gezien! :clown: |
Die Hollanders hé :rolleyes: ;) :D :haha: :happy2: :tongue3 :tongue2 ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Hoe kun je nu een vrouw over het hoofd zien? :crazy: |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Die Hollanders hé :rolleyes: ;) :D :haha: :happy2: :tongue3 :tongue2 ;) |
Das anders de eerste keer dat een hollander een mooie vrouw over het hoofd ziet volgens mij:thepirate |
|
|
| Gladius |
| mai jaaa Memento, kwas dien helemaal vergete! zone wicked film eh! |
|
|
| TatanaGirl |
Ik ben misschien geen mooie vrouw, maar ik blijf een vrouw ;) Dank je tiger 777 voor even te laten weten.
Groetes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Ik ben misschien geen mooie vrouw, maar ik blijf een vrouw ;) Dank je tiger 777 voor even te laten weten.
Groetes
TatanaGirl |
Dàt moogt ge nooit zeggen. Ik trek mij altijd op aan de gedachte: er lopen nog veel lelijker apen rond dan ik... En dan denk en zeg ik: "Ik ben sexy". Na een tijd gelooft gij het zelf en de volgende stap is dat anderen het beginnen denken... allé, da hoop ik toch :tongue3 |
|
|
| TatanaGirl |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Dàt moogt ge nooit zeggen. Ik trek mij altijd op aan de gedachte: er lopen nog veel lelijker apen rond dan ik... En dan denk en zeg ik: "Ik ben sexy". Na een tijd gelooft gij het zelf en de volgende stap is dat anderen het beginnen denken... allé, da hoop ik toch :tongue3 |
Merci voor de tip, ik zal het eens proberen.
;)
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Natuurlijk breng ik mijn kindjes in mijn stageklas wat bij van Trance, het is de bedoeling dat ik hen geweldige dingen bijbreng, lezen, schrijven, trance ;)
|
wel ik heb dat ook gedaan ,heb eens stepaerobic moeten geven tijdens mijn stage,dus ikke e schoon mixke van een paar goeie schijven op computerke gemixt met heel wa marco v schijfkes:crazy: maar... mijn stageschool was in molenbeek:whip: bij de meiskes,kent ge het? die waren alleen ma geïnteresserd in J-lo toestanden:whip:,who cares ikke toch mijn schifke opgezet:tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
mijn stageschool was in molenbeek:whip: bij de meiskes,kent ge het? die waren alleen ma geïnteresserd in J-lo toestanden:whip: |
*zucht*
| quote: | Originally posted by cyberia
who cares ikke toch mijn schifke opgezet:tongue2 |
gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddd:D |
|
|
| Tiger777 |
| En wat zegden ze daarna? want ik zou der ni mee kunne lache als ik lang naar J LO zou moeten luisteren... |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
En wat zegden ze daarna? want ik zou der ni mee kunne lache als ik lang naar J LO zou moeten luisteren... |
wa zegden ze? ... "eeeiii ik krijg koppijn van die muziek" ikke volumeknopke nog wa luider gezet:tongue2
kheb genen J LO gehoord dienen dag:haha: nee kheb (omda ze dan toch nog goed meegedaan hebben)op het einde de aaneenschakeling van paskes op een schijfke van hun laten doen(twas zo'n r&b lieke ma genen J LO en ik kost het ni) *zucht*veel te goed voor deze wereld :tongue2
BTW:marco V bangelijk om daar aerobic op te geven:D |
|
|
|
|