|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
"zeg, ik heb dus een verlichte bel... en wete da mijne naam daar ook nog opstaat?!?" |
:nervous: grappig :toothless |
|
|
| Tiger777 |
 |
|
|
| Nyah |
Hi Monika,
eindelijk erbij gekomen, leuk :D
Hehe, invasion van Limburg can begin
Enne jongens, lief zijn he, tis men nicht voor diegenen die t nog ni wisten ;) |
|
|
| Pumaz |

We worden groter met de dag :) |
|
|
| Dj LPG |
wees welgekomen:cool: Ik vind da Aalst hier bitter weinig vertegenwoordigd is, en er zijn er hier nochtans veel die naar trance luisteren:rolleyes: Achja, limburgers zijn ook altijd welkom:D
c u laterzzz |
|
|
| Buoyant |
| een heel fijn verblijf aan alle nieuwkomers toegewenst, oeeh da klinkt melig tom |
|
|
| Freezel |
| Herzlich wilkommen auf das Forum :) |
|
|
| Dj LPG |
| we groeien snel ze:eyes: Welkom allesinds:D Btw, ooit dat versje gehoord van minderhout dat meer hout ging halen in meerhout? Ik weet er nog een deeltje van, maar de rest is me helaas ontsnapt:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
Hehe, invasion van Limburg can begin
|
:eyes:
Wil je beweren dat er tot nu toe nog geen Limburgse invasie geweest is? :nervous:
Anyway, welkom aan de newbies! ;) :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
we groeien snel ze:eyes: Welkom allesinds:D Btw, ooit dat versje gehoord van minderhout dat meer hout ging halen in meerhout? Ik weet er nog een deeltje van, maar de rest is me helaas ontsnapt:rolleyes: | buh ja :p
minderhout had minder hout dan meerhout, daarom ging minderhout hout halen in meerhout. Doordat al het hout weg gehaald werd in meerhout was er er in meerhout steeds minder hout, en ging minderhout hout halen in houthalen. Toen daar al het hout op was, gingen ze hun hout halen in Boom. :)
Zo iets anyways :D |
|
|
| CygnusX |
| Welkom Kaatje en Real! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Real
buh ja :p
minderhout had minder hout dan meerhout, daarom ging minderhout hout halen in meerhout. Doordat al het hout weg gehaald werd in meerhout was er er in meerhout steeds minder hout, en ging minderhout hout halen in houthalen. Toen daar al het hout op was, gingen ze hun hout halen in Boom. :)
Zo iets anyways :D |
Haa, die Jaques Vermeiren toch. Als ik hem tegenwoordig zie, krijg ik spontaan compassie met die man. Jezus, zo uitgezogen worden door zijn ex-vrindinnetje... zielig. Ach ja, dat komt ervan zeker om altijd met de gehandicapten te lachen...? :p
Enfin, Kaatje... Vreemde nick voor iemand die Monika noemt :haha:
Welkom allebei! |
|
|
|
|