|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gorik
ancelotti is the name daar |
Fan van AC Milaan of gewoon toeval?
Anyway, welkom streekgenoot :D |
|
|
| Gorik |
| Niets toeval, zwaar fan van AC Milan :D |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Gorik
signed mijn gb-ke maar keer ofzo é :cool: |
breezaaaaaaaaah! :whip:
hoi ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wees welkom mede-antwerpenaar! :) |
|
|
| Zehra |
Welkom Gorik en TranceGenetic!
| quote: | Originally posted by TranceGenetic
en wa voor een beest is die BETA kaart ofzo? |
Gewoon een tool om de beta's te lokaliseren ;)
Als je je naam op die kaart wil, moet je Tiger maar eventjes pm-en met je woonplaats. |
|
|
| Dj LPG |
Welkom Gorik (als streekgenoot :p) en Trancegenetic...
Ik ben er nog maar enkele dagen bij en het bevalt me hier al sterk, dus hopelijk vergaat het jullie niet minder ;) |
|
|
| Nyah |
| Welkom aan alle nieuwkomers op ons gezellig forumpke! ;) |
|
|
| Buoyant |
| yooooooooooooooooooooooooooew nieuwe mensen |
|
|
| djcresto |
oost vlaanderen groeit! vooral dan de as dendermonde - aalst :p
eindelijk :D |
|
|
| Wildfir3 |
| nu vlaams brabant nog :s |
|
|
|
|