|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Suki
Thanks ppl!!!!
Limburg rules!!!!!!!!hehehehe |
IZ people rule harder muahahaha :stongue:
:p |
|
|
| Suki |
| quote: | Originally posted by Zehra
IZ people rule harder muahahaha :stongue:
:p |
Sorry ppl, She is right AGAIN!!!!!;) It is an inside joke between us..
Check this out & than you will understand!!:tongue2
our bib pix
Vergeet de comments ni he!!
Enjoy!!!!:happy2: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Suki
Hobbies (buiten Trance) : Uitgaan en kei goe shaken!!!, |
mannen schaken tijdens het uitgaan? of begrijp ik het hier verkeerd :o :D :p |
|
|
| Suki |
| quote: | Originally posted by TOR
mannen schaken tijdens het uitgaan? of begrijp ik het hier verkeerd :o :D :p |
Ik hoef geen mannen te shaken..Ze vallen voor mijn voeten...

Jij bent gene grove kerel..hehe
PEACE!!!! :p |
|
|
| Eagle` |
ik had geen idee dat bibliotheken zo fun konden zijn ;)
welkom suki |
|
|
| CygnusX |
Welkom Suki!
Ik ken u precies van ziens, zijt ge ooit in Neerpelt naar school geweest? |
|
|
| pooley |
Welgekomen, ik peis dak is moet gaan lobbyen voor meer Brabantse ta's.
guys ! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Welgekomen, ik peis dak is moet gaan lobbyen voor meer Brabantse ta's.
guys ! |
tis pee tis, nond zen botte komt er hier van brabant |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
mannen schaken tijdens het uitgaan? of begrijp ik het hier verkeerd :o :D :p |
En daar maakt Tor meteen zijn move bij the new girl...:p
Anyway, welkom Siu Ka en Twixt! :)
Trouwens Twixt, ik zit achter den hoek op school! ;) |
|
|
| Dark Apostle |
Welkom Twixt, de Antwerpse divisie groeit weer een beetje :D
BTW Jasper dan zitten jij en Twixt achter mijne spreekwoordelijk hoek op school, Paardemark is ongver 7-10 minutjes van mij vandaan...2-5 minuten met de fiets :D |
|
|
| Zehra |
welkom thierry!
en Siu Ka, have fun in Hong Kong! en tot over een maandje eh! take care pls! kus! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
BTW Jasper dan zitten jij en Twixt achter mijne spreekwoordelijk hoek op school, Paardemark is ongver 7-10 minutjes van mij vandaan...2-5 minuten met de fiets :D |
Mijnen hoek was dus wel letterlijk! :p
En waar woon je dan? |
|
|
|
|