|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| super-styleR |
| Yuw dries welkom :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat vind jij dan TE hard? Naranja bijv? Vinnik juist wel lekker ertussendoor namelijk :) Zolang het maar geen kazige hardtrance wordt oid... |
cor fijneman en marco V stuff, dat is voor mij te hard.. of johan gielen en de hoop..
anyways gielen suckt toch bangelijk hard als het op draaien komt..
impulz 2003 was ie slecht, veel te hard, maarja ik kon gratis binnen, en ik wou gabriel en dresden wel eens zien.. btw holden was :eek:
voor mij is het eerder ferry corsten stijl (illusion at the beach :eek: ) ofwel mike (altijd praktisch).. en armin op AIB (dan is ie wel goed :D ) |
|
|
| TOR |
vreemd
M.I.K.E. draait doorgaans harder dan Armin.
welkom btw ;) |
|
|
| Zehra |
welkom & @ Freezel & Movider! |
|
|
| pooley |
| Welkom inwijkeling freezel en movider |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
vreemd
M.I.K.E. draait doorgaans harder dan Armin.
welkom btw ;) |
dat is inderdaad zo, maar das anders..
ik bedoel... ja ik kan da gewoon niet uitleggen, ge hebt gelijk ze.. maar ja.. misschien had ik gewoon een andere goesting toen ik armin hoorde draaien.. ja de trance-goesting is niet altijd aanwezig, alle bij mij toch niet |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
voor mij is het eerder ferry corsten stijl (illusion at the beach :eek: ) ofwel mike (altijd praktisch).. en armin op AIB (dan is ie wel goed :D ) |
aaaah eindelijk nog eens iemand die ferry @ illusion at the beach heeft meegemaakt! Is tot hiertoe de beste set die ik ooit gehoord heb (zaaaalig *uplifting*). Alleen was het toen veeel te warm en suckte de locatie daar enorm. Maar... het is natuurlijk die muziek die in uw kopje blijft =) hmmmmmmm...
en als ik enkel en alleen naar de laatste set van armin moet zien... dan vind ik dat ook te hard naar m'n goesting. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
en als ik enkel en alleen naar de laatste set van armin moet zien... dan vind ik dat ook te hard naar m'n goesting. |
Ja, ook te hard naar mijn goesting. Tenzij we Armin van AiB Indoor vorig jaar terug krijgen, heb ik ook liever Ferry. |
|
|
| eieregooie |
| Armin en te hard hehe... Laat me nie lachen :p |
|
|
| Wildfir3 |
als ge armin al te hard vindt dan denk ik da ge beter uitwijkt naar een genre zoals lounge ofzo :p
Da isset eigenlijk net wat ik zo haat aan armin... draait constant van die 'tamme' dingen. Kan er nu ook wel aan liggen dat ik lately meer en meer voor hardhouse te vinden ben ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Kan er nu ook wel aan liggen dat ik lately meer en meer voor hardhouse te vinden ben ;) |
ja, inderdaad, en dan vooral yoji biomehanica en nu-nrg :happy2: |
|
|
|
|