|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
"berucht" as in Rotationz dinsdag :tongue2 |
Ik denk anders niet dat jullie (of moet ik nu "we" zeggen?) moeten klagen, de reputatie als beruchte Be-TA's heeft wel een paar van ons een gesigneerde CD opgeleverd! ;) :D |
|
|
| Wildfir3 |
| Welkom aan iedereen idd, want Movider en Freezel (niet dat freezel nieuw is) zijn hier lelijk geskipped geweest. |
|
|
| Gladius |
woops, ik sta hier weer wat achter. welkom jasper!! have fun hier
btw, ge zit toch op UFSIA in Antwerpen eh? Daar kom ik soms LO doen (dinsdagochtend meestal) =) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
btw, ge zit toch op UFSIA in Antwerpen eh? Daar kom ik soms LO doen (dinsdagochtend meestal) =) |
Yup, maar ik zit meestal in de gebouwen in de Rodestraat of de grote aula in de Kauwenbergh, in de gebouwen met de sportzalen moet ik eigenlijk nooit zijn. En op dinsdagochtend slaap ik lekker lang uit wegens geen les! :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk anders niet dat jullie (of moet ik nu "we" zeggen?) moeten klagen, de reputatie als beruchte Be-TA's heeft wel een paar van ons een gesigneerde CD opgeleverd! ;) :D |
en een duoticket Antwerp is Burning :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
Merci bert! :D
Ge komt toch naar AIB? ;) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk anders niet dat jullie (of moet ik nu "we" zeggen?) moeten klagen, de reputatie als beruchte Be-TA's heeft wel een paar van ons een gesigneerde CD opgeleverd! ;) :D |
En ondertussen u al een tweede cd'ke :p
Zeg nu zelf, ZO griezelig zie ik er ook ni uit he. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
En ondertussen u al een tweede cd'ke :p
Zeg nu zelf, ZO griezelig zie ik er ook ni uit he. :p |
Inderdaad, maar dit cd'ke was wel niet gesigneerd :p
En wie heeft er beweerd dat ge er griezelig uitzag? Ge waart wel kleiner dan ge op de foto's leek, das al :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Merci bert! :D
Ge komt toch naar AIB? ;) |
ik weet het nog niet... eerst wat volk proberen mee te krijgen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Komaan man, wij gaan er allemaal zijn, beter gezelschap kunt ge u niet wensen! :toothless |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Inderdaad, maar dit cd'ke was wel niet gesigneerd :p
En wie heeft er beweerd dat ge er griezelig uitzag? Ge waart wel kleiner dan ge op de foto's leek, das al :) |
Khad der wel een handtekening op kunne zette als dat u gelukkig had gemaakt. :p
Echt? :nervous: |
|
|
|
|