|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
ja, dit is mijn vriend kenny, pas er maar voor op!
 |
|
|
| pooley |
En hier Rudy, steffy's beste vriend

en zen broer habibi
 |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by pooley
en zen broer habibi
|
heeft ie geen eigen film.
shouf shouf habibi???
op den tram in antwerpen staat er toch reclame over |
|
|
| Wildfir3 |
| yups, en vanavond loopt hij in turkije met kate moss, zijn toekomst is verzekerd! :cool: |
|
|
| pooley |
Kai?
twas gewoon een random naam waar ik op kwam.
Ma ne film waar gewoon "Habibi" inkomt moet gewoon rulen! |
|
|
| Kaidreas |
^ik heb em nog nie gezien maar de naam klinkt wel enorm spannend :crazy:
hehe habibi en kate moss, en zen echte naam is peter selie zeker |
|
|
| pooley |
| en me woont in Eddy-Pipi zeker |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by pooley
en me woont in Eddy-Pipi zeker |
wtf eddypipi? wa voor een dorp is da?
btw wild. is het niet bas dat in guy taar woont? |
|
|
| pooley |
| Merksplas tiens !! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
ja, dit is mijn vriend kenny, pas er maar voor op!
|
 |
|
|
| Wildfir3 |
| zou ni werken jong, ze noemen hem ni voor niks Kenny "Balls Of Steel" Spierbundelmans |
|
|
| Kaidreas |
ow ja de neef van dwars fluit
@pooley---> bwhahaha die is wel ver gezocht ze eddy-pipi
spelen met woorden... jeeeeeej.
ahja als je de ijsboer tegen komt noemt je dat niet meer een ijsboer, maar een ijsagarier of een ijscultivateur :D sorry kvond em zo grappig dat ik het toch wou vermelden |
|
|
|
|