|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| gelukkige verjaardag :) |
|
|
| tor8024 |
proficiat!
ondertussen ben ik ook al 20 geworden, tiger.. kwestie van de gegevens wat up te daten.. :) |
|
|
| Gladius |
gelukkige verjaardag pooley!! en nog vele TA-jaren =).
en ook nen achterstallige voor den tor natuurlijk...
-Glad |
|
|
| Tiger777 |
| wie!!! 17 geworden :) |
|
|
| pooley |
Congrats en een happy b-day
De weegschalen zijn de goei \o/ :p |
|
|
| pooley |
/me wuift
Dat zijn er 3 dan :) |
|
|
| CygnusX |
Welkom Miss Z!
| quote: | Originally posted by Miss Z
Werk/Studies : Handelsingenieur aan het LUC (Diepenbeek) |
Daar studeer ik ook :eyes:
Ik doe Informatica, 3e kan (IAJ van 2e en 3e om volledig juist te zijn).
Zit ge op kot? |
|
|
| Miss Z |
heyla,
nee, kzit nie op kot. moet elke dag met de bus op en af :nervous:
mss hebt ge me wel eens gezien opt luc en omgekeerd... |
|
|
| Tiger777 |
Een nieuwe vrouwelijke TA!!!
(daar hadden we nood aan)
WELKOM :)
Zal ik u spontaan op de kaart zetten...? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Miss Z
mss hebt ge me wel eens gezien opt luc en omgekeerd... |
Dat kan goed, maar jullie van TEW zijn met veel he. Eerder omgekeerd dus denk ik...
Doet ge Handelsingenieur met of zonder Informatica? |
|
|
|
|