return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 97)
View this Thread in Original format
Kaidreas
goed, weer een antwerp-member.. mwhahahaha
again.. welkom
Jasperovitsj
The Antwerp-posse is growing rapidly! :toothless

Welkom Miky! ;)
Miky
quote:
Originally posted by Kaidreas
goed, weer een antwerp-member.. mwhahahaha
again.. welkom

jep idd sorry ik kan wel nogal plat uit den hoek komen :P:D
Zehra
welkom :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Miky
jep idd sorry ik kan wel nogal plat uit den hoek komen :P:D

Dor hemme kik na absoluuuut gin probleime mé...
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dor hemme kik na absoluuuut gin probleime mé...


de franstaligen however....
Miky
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dor hemme kik na absoluuuut gin probleime mé...

hehe dan ist goe mer die waalen die intereseren me toch just gine zak dus da val ook weeral goe mee
en gon we ier plat beginne klappe of wa¿? :gsmile:
Jasperovitsj
^ Best niet, want anders loopt het binnen de kortste keren in het honderd...:p
Miky
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Best niet, want anders loopt het binnen de kortste keren in het honderd...:p

idd dan ziede de meeste mensen op het net een woordenboek zoeken ABN - antwarps :tongue2 :gsmile:
TOR
quote:
Originally posted by Miky
die waalen die intereseren me toch just gine zak


sorry, maar dit vind ik erover....

heel wat mensen hier op het forum slaan een toon aan alsof walen rottend keukenafval zijn... ik moet mij hier elke dag meer en meer ergeren aan allerlei negatieve uitspraken. doet toch mijn twijfels rijzen over het IQ van sommige mensen hier.....

dit was de druppel die de emmer deed overlopen.. mooie eerste indruk, M. Miky :rolleyes:

Miky
quote:
Originally posted by TOR
sorry, maar dit vind ik erover....

heel wat mensen hier op het forum slaan een toon aan alsof walen rottend keukenafval zijn... ik moet mij hier elke dag meer en meer ergeren aan allerlei negatieve uitspraken. doet toch mijn twijfels rijzen over het IQ van sommige mensen hier.....

dit was de druppel die de emmer deed overlopen.. mooie eerste indruk, M. Miky :rolleyes:

jep sorry maar meestal zijn de waalen te koppig om hier vlaams te spreken of om het zelfs te proberen en moeten wij hen gaan helpen in het frans maar denk je dat het andersom ook zo is ik in iedergeval niet en vandaar
eerste indruk ik ben helemal ni op mijne mond gevallen :toothless
Zehra
quote:
Originally posted by Miky
jep sorry maar meestal zijn de waalen te koppig om hier vlaams te spreken of om het zelfs te proberen en moeten wij hen gaan helpen in het frans maar denk je dat het andersom ook zo is ik in iedergeval niet en vandaar
eerste indruk ik ben helemal ni op mijne mond gevallen :toothless


sorry mah ge moet nie beginnen veralgemenen... kijk maar naar lost_in_trance... die kerel post al ganse tijd int nederlands enzo. en kgeef tor echt wel gelijk hierbij... Walen horen nog steeds bij België hoor... if you like it or not...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 
Privacy Statement