|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Gladius
yow new guy =).
zijt ge van 'tstad'? :) |
Yup, 't stad van Vlaanderen, en ik studeer bij 't stad van Limburg...
Percies veel volk dat op het LUC zit... Interessant. :) |
|
|
| CygnusX |
Welkom Sebastian!
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Percies veel volk dat op het LUC zit... Interessant. :) |
Yep, ge zijt al de 7e denk ik :eyes: |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Welkom Sebastian!
Yep, ge zijt al de 7e denk ik :eyes: |
Goed, zijn er bij die me een boeiend tijdverdrijf kunnen aanraden, want ik ben de Fitlinkfeestjes en Student Kicks @ Versuz bijna beugezien... :( |
|
|
| Nabistai |
| Wie zit er toevallig allemaal op de vlekho in Brussel? |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Voornaam : Sebastian
Leeftijd : 18
Woonplaats : Antwerpen
Werk/Studies : TEW in het LUC (Diepenbeek)
|
ha nog ene vant luc! tew eh? 1ste kan? valt het een beetje mee? :D
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Favoriet (sub)genre : goa/psy om te luisteren & relaxen... |
:crazy: om te trippe bedoelt ge... :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Wie zit er toevallig allemaal op de vlekho in Brussel? |
ik zat daar vorig jaar, ni aan te raden, af te raden zelfs! :P
enneuh, hoi newbie :x |
|
|
| SilentEagle |
| 1e kan TEW, ja... Alles valt tot hiertoe mee, behalve de wiskunde. Maar we zullen binnen een maand nog eens klappen als ik mn volgende hoop examens achter de rug heb. :) |
|
|
| pooley |
vlekho zijn de pussies
die van ehsal zijn d echte :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
public class watdoenalsjeeenpostleest
{
public static void main (string[]args)
{
...
switch(user)
{
case '[be]FusioN`--' : System.out.println("The man is right!");break;
case 'pooley' : System.out.println("Pooley is een seut olee olee, ni op letten!"); break;
default : System.out.println("Mjaat, kan zijn :x");
}
System.exit(0);
}
kwestie van nekeer te zien of ik het morgen ga kunne hé... spijtiggenoeg is dees zowa het simpelste da in dieje cursus te doen is en zal ik aldus toch niet zo'n goeie score halen :P |
|
|
| Tiger777 |
| waarom sta ik er niet in? :D |
|
|
| pooley |
Ziet
De fuz ziet me nog altijd graag !
love you too sjoe |
|
|
|
|