|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
1 woord:
mokkes :) |
|
|
| Kaidreas |
| ja van 10 jaar oud zeker, dat zijn spannertjes geen mokkes |
|
|
| pooley |
hehe :)
nee da nu ook ni.
goi se vetzak ! |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
dat zijn spannertjes geen mokkes |
:eek: How rude :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bon, als de nieuwe mensen dit lezen zal de lust om zichzelf voor te stellen meteen verdwenen zijn... |
|
|
| Tiger777 |
| Zelfs als Steven hier niet is, heeft hij een slechte invloed!:whip: :whip: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ja van 10 jaar oud zeker, dat zijn spannertjes geen mokkes |
hehe de bouwvakkersklap komt weer bove, I like it :D |
|
|
| Wildfir3 |
Voze seutekoppen :p
roddelen is foei!
Reden van afwezig zijn:
1. tot nu toe speelplein gedaan full time, das dus dagelijks van 8u smorgens tot 10u savonds (en later, zoals vandaag, net thuis) weg van huis... dus geen tijd voor die stomme kakpc
2. tweede zit, waar ik mij in moet verdiepen
3. ik heb geen tijd om naar muziek te luisteren, en als ik toch naar muziek luister dan is het techno meestal
4. MOKKES sinds dajust ;p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Voze seutekoppen :p
roddelen is foei!
Reden van afwezig zijn:
1. tot nu toe speelplein gedaan full time, das dus dagelijks van 8u smorgens tot 10u savonds (en later, zoals vandaag, net thuis) weg van huis... dus geen tijd voor die stomme kakpc
|
hela hela mijn sociaal leven ni afbreken eh :p :toothless |
|
|
| pooley |
lol micha mara
goe bezig :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
lol micha mara
goe bezig :) |
alle kssst zijde nu nog ni weg na uwe gorgette de star ;) |
|
|
| pooley |
in mijn beachhouse-op-10km-vant-strand?
nee, deze avond om 21.50 pak ik de vlucht.
cross your fingers dat em neerstort he, ryanair ! |
|
|
|
|