|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb het verdorie nog altijd ni gezien, doordat achterlijke Kanaal 2 de serie ni wou uitzenden! :whip: |
Kanaal 2 kan me de pot op :p
Als ik daar op moe wachten zijn ze al 3 series verder :) |
|
|
| Dj LPG |
Wees welkgekomen Phortastic :whip: Hopelijk bevalt het je hier even goed als mij :crazy:
GrEeEeTtZzZzZz |
|
|
| Phortastic |
| Hey Nyah en DJ LPG :) |
|
|
| pooley |
Yo
Steven zin om paar alliasen aan te maken :) |
|
|
| Buoyant |
yodela
beetje late reactie ma kom, van harte welkom ook vanwege mij
(p.s. Limburg begint hier toch steeds meer te rulen, niet? :p ) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Buoyant
yodela
beetje late reactie ma kom, van harte welkom ook vanwege mij
(p.s. Limburg begint hier toch steeds meer te rulen, niet? :p ) |
Thx :)
en idd Limburg roelt :D |
|
|
| Buoyant |
Favoriet nummer allertijden : Marco V - C://del *.mp3
benny, weet hier al iemand waarom die naam angepast is?
(dat wij der voor iets tussen zitten) |
|
|
| Dj LPG |
| Welkom mister Probe :cool: Hope u like it here :stongue: |
|
|
| Buoyant |
halloooooooooooooooooooooooooooooooo 
en welkom |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by DjProbe
thx, I will :D |
ge komt toch naar onze beta party? ;) |
|
|
|
|