|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Lolo
Voornaam : Lolo
Leeftijd : 25
Woonplaats : Schaarbeek, Brussel
Werk/Studies : slechte platen,dag en nacht maken ;-)
Hobbies (buiten Trance) : Goede muziek en film in't algemeen
Favoriet (sub)genre : Progressive & Vocal
Favoriet nummer allertijden : BT - Flaming June
Favoriete DJ(s) : Sasha, Diggers, en toch onze YDR (hij is en blijft een van de beste dj's in europa voor mij)
Favoriete producer(s): BT, Tom Holkenborg, Trevor Horn, Pierre Jaconelli
Favoriete film(s) : Forrest Gump
Wanneer begon trance voor jou? : 1992
Met welk nummer begon het? : Age of Love- The Age of Love
DJ je? : Ja af en toe maar ik ben slecht ;-)
Produce je? : Ja af en toe maar ik ben ni zo goe! ;-)
En mercikes aan iedereen op die forum. Kzie da'k toch es in een paar hun favoriete producer's lijst zit, vind ik heel aangenaam.
Veel succes allemaal.
Loloke |
L-Vee!!! :eyes: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Lolo
Voornaam : Lolo
Leeftijd : 25
Woonplaats : Schaarbeek, Brussel
Werk/Studies : slechte platen,dag en nacht maken ;-)
Hobbies (buiten Trance) : Goede muziek en film in't algemeen
Favoriet (sub)genre : Progressive & Vocal
Favoriet nummer allertijden : BT - Flaming June
Favoriete DJ(s) : Sasha, Diggers, en toch onze YDR (hij is en blijft een van de beste dj's in europa voor mij)
Favoriete producer(s): BT, Tom Holkenborg, Trevor Horn, Pierre Jaconelli
Favoriete film(s) : Forrest Gump
Wanneer begon trance voor jou? : 1992
Met welk nummer begon het? : Age of Love- The Age of Love
DJ je? : Ja af en toe maar ik ben slecht ;-)
Produce je? : Ja af en toe maar ik ben ni zo goe! ;-)
En mercikes aan iedereen op die forum. Kzie da'k toch es in een paar hun favoriete producer's lijst zit, vind ik heel aangenaam.
Veel succes allemaal.
Loloke |
cooooooooool
gisteren nog kippenvel gekregen van lolo - extended horizon en lolo - landscape, heeeeeeeeerlijke platen
wel jammer dat lolo nie zo goed is in producen,want volgens mij heeft ie toch wel talent ;) :happy2: :stongue: |
|
|
| Tiger777 |
amai, we krijgen hier bekende mensen over de vloer :)
| quote: | Originally posted by Lolo
Produce je? : Ja af en toe maar ik ben ni zo goe! ;-)
|
tete, niet te bescheiden. :p |
|
|
| Dark Apostle |
Lolo: Tranceaddict In Training
mja...moet kunnen :haha: :haha: ;) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
tete, niet te bescheiden. :p |
hehe, inderdaad! :)
welkom Laurent!! of is je officiële naam veranderd naar 'Lolo', naar analogie van Mike? :p |
|
|
| CygnusX |
:eyes:
Welkom L-Vee!
Komt ge ook naar onze meetings? :D
Ga je eigenlijk vaak naar clubs/feesten waar collega's van je komen draaien?
Tiger777: Zet onze bescheiden BeTA maar direct op de kaart ;) |
|
|
| arj1o1 |
| welkom op dit gezellige forumpje |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
:eyes:
Welkom L-Vee!
Komt ge ook naar onze meetings? :D
Ga je eigenlijk vaak naar clubs/feesten waar collega's van je komen draaien?
Tiger777: Zet onze bescheiden BeTA maar direct op de kaart ;) |
Is hij het wel waard? ;)
Ik zal't een van dees (uurkes)doen :p |
|
|
| Miss Z |
omg :eyes:
:D Welkom... me loves your work! Zeker When Things Go Wrong... :( Ik hou van die plaat! (Ook al heb ik een paar slechte herinneringen aan die periode) |
|
|
| pooley |
| Yep hij heeft echt wel bangelijke schijven uitgebracht! |
|
|
| Steve-Austin |
Bienvenue à toi Lolo. Content de voir que de plus en plus de DJ's internationaux passent ici de temps en temps.
Trance, a way of life! |
|
|
|
|