|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 89)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TWiXT.
ey Jasper, zit ge dan op UFSIA ofzo :confused: ? |
Ja :) |
|
|
| Bertn |
Hello aan de nieuwelingen,
en ik vind dat w-vl hier zwaar ondervertegenwoordigd is... of zitten er nog users buiten tor en mijzelve? |
|
|
| Jasperovitsj |
Welkom Steven! :)
Met uw muzieksmaak zit het precies wel goed! Silver Bath als favoriet nummer, veel beter kan het niet! :D |
|
|
| pooley |
Steffy undercover ? !
ook ne goeiendag |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by pooley
Steffy undercover ? !
|
yup, he secretly likes the Schulz and needed to let it out :p |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by TOR
yup, he secretly likes the Schulz and needed to let it out :p |
:D |
|
|
| Zehra |
| welcome E-motion_error! :) |
|
|
| Tazz1985 |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
pffff ik ben hier echt de enige "stroppendrager" eh :( |
Voornaam : Joeri
Leeftijd : 19
Woonplaats : Lovendegem, gemeente op 1ne km van mariakerke, Gent :D
Werk/Studies : kga aan mijn 2de jaar ICT @ Kaho St-Lieven beginnen
Hobbies (buiten Trance) : muziek, autosport (F1 & Rally), (toekomstige) vriendin, mijne eigen auto, uitgaan, ...
Favoriet (sub)genre : uplifting/hard/vocal trance, beetje retro & hardstyle
Favoriet nummer allertijden : kan ik niet echt kiezen.. kanshebbers zijn; Plastic Boy - Angel Dust, Push - Universal Nation & Till We Meet Again, CM - Dream Universe, Energy 52 - Café Del Mar, Sonic Inc. - Taste Of Summer, teveel om op te noemen dus.. :)
Favoriet nummer atm; conjure one - center of the sun, wout - mastermind
Favoriete DJ(s) : PvD,..
Favoriete producer(s) : Airwave, Tiësto, ...
Favoriete film(s) : LOTR, Matrix, American Beauty
Wanneer begon trance voor jou? : 1998
Met welk nummer begon het? : Push - Universal Nation
DJ je? : nee
Produce je? : nee |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by pooley
Steffy undercover ? !
ook ne goeiendag |
ik volg ni :confused: |
|
|
| djcresto |
welcome new guys :D
zeg tiger, wordt da is geen tijd voor een nieuwe map ;) ge gaat u werk hebben :p :p |
|
|
|
|