|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
en ons allemaal voortbewegen naar spanje??
No thanks :) |
|
|
| Tiger777 |
Vergeet mij niet, ik woon 1 km verderop in Wambeek city!!!
En nu, discussie hier afgelopen!! |
|
|
| pooley |
tot hier benny :)
 |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by pooley
tot hier benny :)
|
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
om het met de woorden van Ei te zeggen
Wat ? :p |
Geniaal :D |
|
|
| eieregooie |
Feestje? Ik ben VOOR!
1 tip: Doe het niet op dezelfde datum met een Armin en Mike in de Asta of een Armin en Markus Schulz in de XL of iets dergelijks... ;) :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Feestje? Ik ben VOOR!
1 tip: Doe het niet op dezelfde datum met een Armin en Mike in de Asta of een Armin en Markus Schulz in de XL of iets dergelijks... ;) :p |
ken je soms ook die datums?
kvind niks op de asta-site
edit: ik heb de thread al gevonden: 28 feb |
|
|
| eieregooie |
| Wordt er ook een wakker... :p Da's allemaal de 28e ;) |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by Giesber
Ik zal de term "groentje" over te nemen van de gelukkige eigenaar :clown:.
|
Wees Welgekomen :D |
|
|
| Zehra |
Welkom Rob :) fijn om er nog iemand van limburg bij te krijgen :D
ook van het luc? :toothless |
|
|
| Giesber |
| quote: | | Originally posted by Zehra ook van het luc? :toothless | daar heb mij 2 jaar lang gespecialiseerd in 't eerste jaar informatica :o
dus zit ik nu maar op de hogeschool, ligt er toch vlak langs |
|
|
|
|