|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| [BE]FusioN`-- |
Joew de lievez! :D
be my bitch :whip: |
|
|
| pooley |
| puff puff give he :p |
|
|
| Miss Z |
yoooooo lievez homie... welkom he :D
| quote: | Originally posted by lievez
Favoriete DJ(s) : Armin
|
armin is te gek...  |
|
|
| Eagle` |
| good luck voor de nieuwe, veel gare mensen hier aka hollanders :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
good luck voor de nieuwe, veel gare mensen hier aka hollanders :p |
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| JdDark |
hehehe
heb juist gemerkt dat de oudste 'beta' niet op de kaart staat :p |
|
|
| FredNova |
| welcome Oblivion :toocool: |
|
|
| Eagle` |
| hoi die robbe, leuke voorstelling :) |
|
|
| Miss Z |
hey oblivion...
welkom!!! gisteren was super-leuk (OMG no kbegin zoals een hollander te type... NOOOO allemaal ei zijn schuld :p) ondanks de knusse :rolleyes: body-to-body-toestanden :)
leuk je ontmoet te hebben... byekes |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
82 studiepunten voor de ingewijden |
82!!! :eyes: Waarom spreidt ge dat niet over 2 jaar? |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
82!!! :eyes: Waarom spreidt ge dat niet over 2 jaar? | Ah, om een jaarke vroeger geld te verdienen, hé :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by lievez
Woonplaats : Oudegem (D'monde)
|
oudegem, daar kom ik elke week wel een paar keer ;)
woon dan ook in appels
de dendermondse beta's groeien, we zijn al met 2!!!! |
|
|
|
|