|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Maar daarmee bedoel ik niet da ge ook effectief klein zijt!! :o
Ik had u gewoon groter dan mij verwacht, that's all... |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar daarmee bedoel ik niet da ge ook effectief klein zijt!! :o
Ik had u gewoon groter dan mij verwacht, that's all... |
En gij zijt ook al ni zo'n reus zenne. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zit boven de gemiddelde lengte voor mijn leeftijd en daar ben ik trots op! :p |
|
|
| pooley |
Go polute another thread :)
sebiet wordt benny boos ! :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
Go polute another thread :)
sebiet wordt benny boos ! :) |
of ikke eh :toothless wou al reagere mah toch nie gedaan ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by pooley
Go polute another thread :)
sebiet wordt benny boos ! :) |
Pfff, laat ze maar doen :D
Deze thread wordt toch af en toe schoongemaakt ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Btw, hou me tegen als ik te veel off-topic ga, ik weet nog niet precies wat wel kan wat en niet... |
Alles kan :D |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Kadrash
Yuws iedereen
ffkes men eerste post hier doen se
terwijl ook een vraagske, als ge zou willen beginnen met amateuristisch den dj te gaan uithangen hoe begint ge daar best aan?
Kwestie van geen fortuin uit te geven om dan te zien da het niks voor u is. Die vraag is waarschijnlijk al meerdere keren gesteld ma geeft dan een linkje door naar da topic ipv te beginnen flamen aub :) |
Hallo,
een paar keer bij ne vriend gaan draaien? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kadrash
Yuws iedereen
ffkes men eerste post hier doen se
|
 |
|
|
| Buoyant |
| olaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
| Jasperovitsj |
Me llamo Jasper, y tu? :D
Welkom Kadrash, en zoals Wildfire zegt, probeer het is bij een vriend ofzo! En als ge van muziek houdt en er een beetje gevoel voor hebt is dj-en echt niet zo moeilijk, en ge kunt er véél plezier aan beleven! :) |
|
|
|
|