|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Heh, en ik de 1e. Da's normaal zeker, de meeste mensen die ik ken luistere na rock... dus jah...
U eerste trancelieke was: This is trance van paul oakenfold. Wa heb ik toch e fantastisch geheuge :haha: |
Neen da was het liedje dat mij verslaafd heeft doen raken aan trance, daarvoor waren er groepen zoals aqualords en modo enzovoort (commercieel maar toch trance) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
groepen zoals aqualords |
aqualords - no bull
dat was flippen toen! :p |
|
|
| eieregooie |
| Heej! Allemaal nieuwe BeTatjes :D |
|
|
| Tiger777 |
| Jaaaaaa, we groeien! Ge zult zien, op den dag zullen we groter zijn dan het hollands ta forum en dan nemen we jullie gewoon over. MUHAHAHAHA :thepirate |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by LEACH
Produce je? yes |
nice! me wants to hear some of your stuff! :D |
|
|
| LEACH |
heb een liedje staan op mijn site
users.pandora.be/steven.sterk1
niets aanklikken, gewoon even wachten tot het liedje binnenkomt
laat maar weten wat je der van vind
greets |
|
|
| tor8024 |
ik vind het best wel een aardig nummer! vrij dark, wat progrssive getint ook.. nice work! ;)
ik produce zelf ook, zij het in een ietwat meer uplifting en melodische stijl.. :) als je geïnteresseerd bent:
full scope
hyperbolic
;) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by LEACH
heb een liedje staan op mijn site
|
Heerlijk nummertje :toocool: , klinkt echt lekker |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by tor8024
ik produce zelf ook, zij het in een ietwat meer uplifting en melodische stijl.. :) |
super mooie uplifting nummertjes :crazy: :eyespop:
Goed bezig kerel !!!! |
|
|
| LEACH |
yes yes, zijn wel lekker
bij full scope had ik in het begin wel even dat je "reaching into my brain" van jan, aan het remixen was, maar dan opeens een lekkere draai in het liedje ...
hoe maak je deze? software, synts?
greets |
|
|
| tor8024 |
heh, thanx a lot! :)
ik gebruik enkel Reason.. vrij goed progje, als je 't mij vraagt! :) |
|
|
| Buoyant |
| dat programmatje moet ik ook maar eens te pakken zien te krijgen dan |
|
|
|
|