|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Voornaam : Kelly
|
Sorry voor de indiscretie, maar ben je dan een jongen of een meisje, want het kan beide kanten uit... :cool:
Welkom! |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Scientific entertainer is iemand die entertaint op wetenschappelijke wijze he ;)
Ik maak eigenlijk kinderen vanalles wijs over sterrenkunde en astronomie. Geef lessen en workshops in het planetarium |
da's zeer interessant voor mijn scriptie..
de bedoeling is dat ik een boek over astrofysica vertaal en bewerk voor de jeugd.. hoe oud zijn die 'kinderen' precies? |
|
|
| FredNova |
| nog bekend volk :D |
|
|
| Nyah |
Sorry, ik reageer weer laat, maja, met die examens ook :(
Welkom vincent en kelly :) |
|
|
| CygnusX |
Welkom Kelly!
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Sorry voor de indiscretie, maar ben je dan een jongen of een meisje, want het kan beide kanten uit... :cool:
Welkom! |
Kelly van het Armin-forum?
Zoja, dan is't een zij en direct de 5e vrouwelijke BeTA :)
| quote: | Originally posted by basd
Welkom overigens (door deze nepBelg, die toch wel blij is als ie weer vertrokken is :) ) |
Wanneer vertrek je eigenlijk? Niet dat ik je wegwil uit ons land, gewoon uit nieuwsgierigheid ;) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Welkom kelly.
Jaja de vrouwen beginnen toe te stromen ;) |
|
|
| Miss Z |
:D welcome kelly!
Fijn om te zien dat er meer en meer dames het forum ontdekken! :D Wacht maar... binnekort gaan de dames in de meerderheid zijn (hopelijk :p) en ga ik mod worden en gaan we de boel hier eens een beetje overnemen... :p:p:p
:D ok nie op mij letten! heb weer te lang geleerd vandaag :D :nervous: :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Miss Z
... binnekort gaan de dames in de meerderheid zijn (hopelijk :p) en ga ik mod worden en gaan we de boel hier eens een beetje overnemen... :p:p:p |
Oh nee, vergeet het maar :whip:
;) :p |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Zoja, dan is't een zij en direct de 5e vrouwelijke BeTA :)
|
hou jij bij hoeveel meiskes der op belgisch TA komen ? ;) :D
Kelly=> welkom op een forumke waar we er weer goe op kunne los zevere ;) :crazy:
miss Z => yeaaaahhh U have 2 become a mod ! ik stem voor u :happy2: :tongue2 |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Welkom Kelly!
Kelly van het Armin-forum?
|
Yepz ... Kelly van het Armin-forum dus ....
Overal waar ik kom vragen ze me of ik Kelly van het Armin-forum ben .... wonder why that is :p
2 emma: zeveren en zwanzen zal der weer veel van komen :)
Woei! Girlpower!! :d |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Woei! Girlpower!! :d |
owyeah, spicegirls kelly, emma en zehra :P |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
owyeah, spicegirls kelly, emma en zehra :P |
:nervous: nee... |
|
|
|
|