|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Miss Z |
kdoe niet handelsingenieur in de beleidsinformatica, alleen maar handelsingenieur... :toothless
Tiger777, thanks... je mag me zeker op de kaart zetten! :happy2: |
|
|
| dj Zevan |
ik zit ook opt LUC
extra jaar management |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Miss Z
kdoe niet handelsingenieur in de beleidsinformatica, alleen maar handelsingenieur... :toothless
Tiger777, thanks... je mag me zeker op de kaart zetten! :happy2: |
wat bij deze gebeurd is... :) |
|
|
| Tiger777 |
| Geen lof, enkel cheques!!! ;) :D |
|
|
| pooley |
| Worden maaltijd cheques aanvaard? |
|
|
| I am Tarzan |
| Hallo, 'k dool hier al een paar jaar rond maar ben niet zo actief op het forum. Anyway, ik ben van ieper. Leuk te zien da er ook ne vlaamse TA forum(pje) is. |
|
|
| Miss Z |
thanks voor me op de kaart te zette mah euhm... maasmechele ligt wel nie echt daar he :nervous: voor mij maakt da nie zoveel uit mah da puntje is meer bij As of zo :nervous: en ik woon niet in As. als ge da ff wilt aanpasse...
alvast heel erg bedankt, tiger777! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
Worden maaltijd cheques aanvaard? |
Alles, ast ma geld waard is... :)
Ik zal da een van dees rechtzetten miss! |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik zal da een van dees rechtzetten miss! |
het heeft geen haast hoor :D |
|
|
|
|