|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wees welkom mede-antwerpenaar! :) |
Jeuj de Antwerp-divisie groeit (voor de Beerschot, Berchem, Mortsel, Anderlecht, whatever-supporters, dit is niet voetbal gericht bedoeld, die is eerder militaristisch bedoeld :D ) |
|
|
| Pumaz |
 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
|
Thanks :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Woonplaats : Lanaken (Limburg)
Werk/Studies : 1ste jaar regentaat in Hasselt (hopelijk eind september int 2de jaar) |
Hey David,
welkom! (nogmaals :p) hmm in hasselt eh? ook met de bus elke dag? :D kan mss zijn da ik u in de bus heb gezien dan :p
whii beta - limburg is growing... :cool: |
|
|
| CygnusX |
| Nog een limburger, wees welgekomen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Star Trek fanaat |
Welcome!! :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Zehra
Hey David,
welkom! (nogmaals :p) hmm in hasselt eh? ook met de bus elke dag? :D kan mss zijn da ik u in de bus heb gezien dan :p
whii beta - limburg is growing... :cool: |
Thx (nogmaals :)) Neen niet met de bus :)
Wel met de auto (al paar jaar vakantiewerk kunnen doen dat gaat da hé :))
Maar kan zijn dat ik u maybe toch al eens gezien heb he ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Thx (nogmaals :)) Neen niet met de bus :)
Wel met de auto (al paar jaar vakantiewerk kunnen doen dat gaat da hé :))
Maar kan zijn dat ik u maybe toch al eens gezien heb he ;) |
gelukzak! mss wie weet eh :toothless |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Zehra
gelukzak! mss wie weet eh :toothless |
Idd :)
Ook thx Jasperovitsj & CygnusX :)
btw Jasperovitsj ook Trekkie? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
btw Jasperovitsj ook Trekkie? :D |
Niet extreem, maar ik heb vroeger mijn deel Star Trek wel gehad! :D
Ik ben wel een sci-fi freak in het algemeen, de ruimte fascineert mij gewoon enorm... |
|
|
| Phortastic |
Ok Jasper :)
Star Trek Enterprise ownt :D (T'Pol in het bijzonder hehe :eyespop: ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Star Trek Enterprise ownt :D |
Kheb het verdorie nog altijd ni gezien, doordat achterlijke Kanaal 2 de serie ni wou uitzenden! :whip: |
|
|
|
|