|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | | Originally posted by Xilver Produce je? : ja |
welkom ...
eneuh ... is ergens iets van jou te beluisteren?
greetz |
|
|
| Nyah |
| Welkom! Nog een tom; precies een populaire naam hier opt forum ;) |
|
|
| Gladius |
haha no way, ik ben ook van Wommelgem!
Waar woon je ergens Tom?
welkom ! |
|
|
| Meltoz |
Euhm... precies e paar mensen hier overgeslagen, ni goe bezig he :o Waren er eigenlijk van de Newbie's in de Versuz de woensdag? Sorry as'k toen niks gezegd heb, was deze thread ff vergeten... :(
Edit: Tom is toch ne schone naam he, ge zie ge't wel :D Nyah, ge zijt sterk bezig vin'k, serieus geheugen zene... Eerst met da van Ei en nu van die Tomme, klasse meid :) /duimpjes gaan omhoog |
|
|
| pooley |
| Yooooooo , welkom! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Euh Waren er eigenlijk van de Newbie's in de Versuz de woensdag?
|
|
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | | Originally posted by Meltoz Waren er eigenlijk van de Newbie's in de Versuz de woensdag? |
uhmn, kben nie echt newbie ier ma kheb me ier wel pas voorgesteld in dees topic ... dus in dat geval ... ja ik was in de versuz ... |
|
|
| Meltoz |
@ Kaidreas: Ja ma KLET, U had ik al gezien op Antwerp is Burning ;) :D
@ DeSpErAtOs-X: Euh, voor U ff te lokaliseren de woensdag, kledij - uitzicht...? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
@ DeSpErAtOs-X: Euh, voor U ff te lokaliseren de woensdag, kledij - uitzicht...? |
De middelste in deze foto dacht ik...
 |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| yup ... die rode vlek tussen die 2 witte vlekken ... dat ben ik :D |
|
|
| pooley |
| en wie zijn die ander 2? ook betas of plebs? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| De rechtse is Teknasia, die linkse weet ik niet meer...:conf: |
|
|
|
|