|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| BETA THUGZ FIOR LIEF PLZ!!11!1oneone |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
BETA THUGZ FIOR LIEF PLZ!!11!1oneone |
NOOO, IT'S A GANGSTA!!! KILL IT! KILL IT!
(zoals Homer simpson in die aflevering met Burns als Alien) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Mijn voorkeur gaat uit naar progressive en trance ... |
Zo horen we het graag! ;) :D
Welkom! :) |
|
|
| Kaidreas |
en da is het???
hoe oud, en waar werkt ge???
en wa zijn u lievelings nummers.??
anyways welkom |
|
|
| Zehra |
das leuker als mensen een lijstje invullen... :p
welkom btw :) |
|
|
| Buoyant |
nog een late welkom aan Blue Sky 99, Nagib , Dr.Pepper en onze Bait die we natuurlijk al een beetje kennen
feel free to post en to zever a lot want da doet de rest hier ook al meer dan genoeg |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en da is het???
hoe oud, en waar werkt ge???
en wa zijn u lievelings nummers.??
anyways welkom |
met of zonder stoofvleessaus
welkom ;) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en da is het???
hoe oud, en waar werkt ge???
en wa zijn u lievelings nummers.??
anyways welkom |
We zijn niet nieuwsgierig zenne .. :rolleyes: ;)
Welkom!!! |
|
|
| Blue Sky 99 |
Ten eerste ... thx allemaal ;)
Ten tweede, nog enkele vraagjes:
Ik ben 19 jaar oud en zit in mijn eerste jaar Toegepaste Taalkunde (zeg maar vertaler tolk) Engels / Frans in Lessius te Antwerpen.
Favoriete nummers? 'k vergeet er altijd wel een paar dus 'k ga me er ni aan wagen ;) Favoriete muziekstijl is vooral progressive en trance, eigenlijk draai ik zelfs bijna uitsluitend progressive. |
|
|
| Nyah |
hi there  |
|
|
|
|