|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Die dijk, de afsluitdijk zoals die heet ;) , heb ik zelf ook nog nooit gezien :D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die dijk, de afsluitdijk zoals die heet ;) , heb ik zelf ook nog nooit gezien :D |
ow wel echt de moeite om te zien:rolleyes: :D ,nee eigelijk wel da was wel impressionant als je klein bent(wat ik in die tijd was:p ) |
|
|
| Dark Apostle |
Mensen vier feest want mijnheer de idioot (ikke dus) heeft een marginaal sitje gemaakt
http://www.freewebs.com/dark_apostle
check
it
uit :D
Enfin genoeg reclame voor mezelf terug naar de film |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Mensen vier feest want mijnheer de idioot (ikke dus) heeft een marginaal sitje gemaakt |
heh, je kunt het toch niet laten om te zeveren hé.. ik kwam zot van al die haakjes op je site.. :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by tor8024
heh, je kunt het toch niet laten om te zeveren hé.. ik kwam zot van al die haakjes op je site.. :p |
Ik ben geboren om te zeveren :D |
|
|
| cyberia |
hehe apostel,yeah de site van de maand:toothless
al die letterkes:toothless we need pictures mate;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe apostel,yeah de site van de maand:toothless
al die letterkes:toothless we need pictures mate;) |
Pictures komen, maar later, vandaag alleen al heb ik teveel tijd gestoken in die tekst |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Pictures komen, maar later, vandaag alleen al heb ik teveel tijd gestoken in die tekst |
precies da gij veel tijd nodigt hebt om te zevere:p |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Pictures komen, maar later, vandaag alleen al heb ik teveel tijd gestoken in die tekst |
het is inderdaad een hoogstaand essay geworden.. ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
precies da gij veel tijd nodigt hebt om te zevere:p |
Het zeveren was niets, mijn spelfouten verbeteren daarentegen ;) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Het zeveren was niets, mijn spelfouten verbeteren daarentegen ;) |
:haha: da ist dus da ik eigenaardig vond aan de site der zitten geen spellingsfouten in:happy2: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe apostel,yeah de site van de maand:toothless
al die letterkes:toothless we need pictures mate;) |
Allez ik heb symbooltjes zelf zitten maken voor de Music sectie.
Ik heb 2 foto's erop gezet (1 foto met van een goth chic met open decolté, speciaal voor jullie :p) en ik ben gifs gaan zoeken. Meer info in mijn nieuwe News sectie en nu ga ik me klaarmaken om te feesten :D...eigenlijk eerder gewoon lullen en drinken maar ik ben snel tevreden ;) |
|
|
|
|