|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Whoeeehoeeeee weeeeeeeekend :toocool: |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by basd
De Backstreet Boys zijn terug! |
:nervous: |
|
|
| Tim81 |
Kampioenen, kampioenen, kampioenen ole ole!
We hebben ons reisje naar Londen niet voor niks gecanceld!
Gistermiddag met 3-1 gewonnen en promotie naar de 2e klasse afgedwongen. Een groot feest!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Kampioenen, kampioenen, kampioenen ole ole!
We hebben ons reisje naar Londen niet voor niks gecanceld!
Gistermiddag met 3-1 gewonnen en promotie naar de 2e klasse afgedwongen. Een groot feest!!! |
Gefeliciteerd man, goedzo! :) |
|
|
| jp |
Hij is niet vooruit te branden maar dat boeit niet want het is mooi weer: m'n Slopel Tigra Twintop

Woensdag moet ik 'm weer terug brengen |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Hij is niet vooruit te branden maar dat boeit niet want het is mooi weer: m'n Slopel Tigra Twintop

Woensdag moet ik 'm weer terug brengen |
Ken je die niet regelen als we naar Berlijn gaan, lange afstanden testen :D |
|
|
| jp |
Afgezien van het feit dat het een meidenmagneet van de eerste orde is, je bijna door iedereen wordt nagestaard en mensen spontaan een praatje met je beginnen is dit echt niks voor mij.
De bagageruimte met het dak open is zo groot als een sporttas, die auto is veel te zwaar vanwege het klapdak en de audio houdt niet over (er kan geen normale autoradio in). Het lelijkste aan de auto is het interieur: Slopel Corsa dashboard en geverfd plastic. Bah.
De wind valt zeker mee vanwege het windscherm, maar je moet wel een zonnebril op want je kijkt direct in de lucht.
Voor die 23.000 Euro kun je veel andere leuke karretjes aanschaffen, maar voor de gein een paar daagjes huren (indien mogelijk) zou ik iedereen aanraden :D

|
|
|
| MaGiK54 |
| Whoeeehoeeeeeee vakantiegeld is binnen :crazy: :crazy: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whoeeehoeeeeeee vakantiegeld is binnen :crazy: :crazy: |
Geniet er maar van :D |
|
|
| nwopper |
Mijn vakantiegeld is ook binnen!!!
Mijn essay is af!!! En nu ook nog even een 60 sec animatie in 4 dagen inelkaar knallen..... |
|
|
|
|