|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by basvh
pfff weet je wat pas om te huilen is dat ik op me studenten kamer zit met een lullige wanadoo cabel aansluiting ZONDER nieuwsgroepen en wij thuis in ammerzoden nu een adsl verhoging krijgen :whip: :whip: :whip: :whip: |
verkeerde draad :o |
|
|
| Tim81 |
| Het weekend is voor mij begonnen.... |
|
|
| jp |
| Nou enjoy it dan maar :D |
|
|
| SnuggLe |
3 of 10 maart kan ik eindelijk mijn drs-titel ophalen, door mijn scriptie te gaan verdedigen! :eyespop: :crazy: :crazy: :eyespop:
Daarna natuurlijk borrelen en stappen! Iedereen van hier is natuurlijk ook uitgenodigd :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by robin
beetje raar, waarom 8000 en niet 8192 (8mbit)
en die mensen met het langzaamste abo haha :D
256 > 288 :D
Om te huilen :D |
mwah.. elke minuut sneller is extra winst :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by robin
beetje raar, waarom 8000 en niet 8192 (8mbit)
en die mensen met het langzaamste abo haha :D
256 > 288 :D
Om te huilen :D |
Ik ben ook opgehoogd naar 4000, erg raar aantal... |
|
|
| @win |
| Ik ga straks stappen met 3 vrouwen :thepirate |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by @win
Ik ga straks stappen met 3 vrouwen :thepirate |
Blijven ze ook slapen? :tongue2 |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Blijven ze ook slapen? :tongue2 |
Ik ga bij mijn vriendin slapen, dus succes gegarandeerd bij eentje in ieder geval :p |
|
|
| Muppy |
ik ben blij want ik kan weer met 2 ogen kijken ipv de hele tijd met een :thepirate voor mn ogen lope...
:crazy: |
|
|
| jp |
| quote: | | Reinout was weer vroeg op de zaak deze maandagmorgen. Zijn Pulse horloge gaf 8 uur aan. Fantastisch ook die sneeuw die er vanmorgen was gevallen. Gelijk maar de nationale sneeuwpoppentest gedaan in het Vondelpark. En een formatje over de tien langste files zat er ook aan te komen. Reinout slaagde er weer ruimschoots in om Robert in the Good Vibe te laten komen. |
Bassie de Clown op dreef (links klik)
| quote: | | Het was vandaag een nieuw hoogtepunt met de gezelligste clown van Nederland. Hij was aan het klussen aan zijn Honda en had een kofferbakverwarming op de prelude gezet. Dan krijgt zijn vrouw tenminste geen koude handen meer bij het duwen. Verder doet ze trouwens niet veel, want die oude bananenschil zit het liefst de hele dag kroketten te eten op de bank. Zo raakt Bassie zijn spaarcenten kwijt. Vrouwen en sparen gaat ook niet samen. Een spaarpot heeft toch ook geen gleuf aan de onderkant. Op de achtergrond hoorden we continu de voordeurbel van de caravan gaan want er werd belletje getrokken en daar werd Bassie niet vrolijk van.......' Ik flikker ze in een bak vol zwavelzuur. Ik gooi ze in de frituurpan! Ingegroeide Vissticks. Tyfuskinderen!'. |
Reinout Oerlemans (links klik)
| quote: | | Rene's motto over eten is simpel: een beetje van jezelf en een beetje van Froger. Hij stond in de keuken van zijn restaurant. Heeft zijn restaurans Oesters aan de Brink ook een Michelin-ster? Rene reageerde verontwaardigd. Het is de Febo niet! 52 Michelinsterren heeft ie. Het ging alleen niet van een leien dakkie. Dat krijg je met Rotterdamse koks. De rivierkreeft lag niet onder een hoek van 30 graden. De Talapia-filet was niet lauwwarm. De tagliatelli leek meer een potje mikado en de Baracuda-filet werd gefileerd met een staafmixer. Stelletje Maggi-poleten. Je moet ook alles zelf doen. |
Rene Froger (klik)
:stongue: :haha: :stongue: |
|
|
|
|