|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Eindelijk een "Go" gekregen voor mijn afstuderen! :) :) :) :) |
|
|
| Creamfields23 |
| Heb net mijn tweede rijles gehad! Instructeur zei jij hebt je rijbewijs snel in de pocket en heb denk tot nu toe 3 uur auto gereden :wtf: Eindelijk eens buiten Brabant wat feesten opzoeken met of zonder vriendenkring. (waarschijnlijk het laatste) :D |
|
|
| jp |
Dan maar een paar tittens...

http://home.deds.nl/~ola/gp/ |
|
|
| Tim81 |
Ik weet het niet hoor, maar ik ben niet onder de indruk!
Die borstvergroting ziet er echt niet uit :eek:
Ben sowieso al geen fan van Georgina! |
|
|
| jp |
Ze zijn echt schijnt...
Georgina is zo zat van het gezeik dat ze overweegt een rontgenfoto te laten maken met een verklaring van een arts erbij.
Playboy laat trouwens al een tijd geen neptieten meer toe in haar reportages... |
|
|
| Tim81 |
Kijk...

...en vergelijk
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| basvh |
ze is misschien erg aangekomen ofzo?
kijk die titten hangen een beetje scheef, als ze een boobjob had gehad dan had ze ze wel recht laten hangen lijkt me. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by basvh
ze is misschien erg aangekomen ofzo?
|
Alleen in de tieten zeker, kan echt nooit!!!!
Dit is zeker een boob-job want van een kleine cup-b ga je echt niet naar een d... :D |
|
|
| jp |
| Ze schijnt tien kilo te zijn aangekomen. Overigens slikt ze nu de pil weer. Dat wil nog weleens wat uitmaken... |
|
|
| New Wave |
Deze jopen zijn dus echt wel nep. Dat kan gewoon niet anders.
Bij het programma De Lama's op BNN had ze opeens voor het eerst grote borsten. Het valt gewoon te veel op. Ze heeft altijd van die gevulde koeken gehad....nu opeens van die enorme jopen. Ik geloof er reet van dat deze jopen echt zijn. |
|
|
| jp |
Ik heb de hand weten te leggen op de echte foto's :wtf:

|
|
|
| Remy D |
| Nep of niet, gewoon vol gas in der geile bekkie neuken. Liefst nog dat ze kokhalsend der eigen implantanten uitkotst. gaaf!! :crazy: |
|
|
|
|