|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 113)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als je dan bedenkt dat ik hier iets eerder vertel dat ik weleens 1400kB/s haal, dan betekent dat dus dat ik zelfs nog hogere snelheden haal, dan Casema beloofd :) Gunstig dus :D
Wat betreft die 100kB/s van jou... Dat is niet goed :toothless Maar daar kunnen zoveel oorzaken voor zijn, dat kan men je hier zo 1, 2, 3 niet vertellen vrees ik... |
Hij is nog niet eens goed aan de praat bij ons.
Gisteren geinstalleerd, deed het even: toen kapot. Deed het weer even, nu weer niets. Hoop dat het aan de nieuw gekochte router ligt.
Vind het ook wel apart: aansluiten, je hoeft 0 instellingen te veranderen, 0 dingen te installeren, en dan zou hij het moeten doen. Dat geloof ik eigenlijk helemaal niet. We ehbben 0 documentatie van Casema gekregen enzo. Terwijl hij het wel doet als je de kabel direct in 1 computer stopt. Met de Router erbij doettie weinig. Vaag. |
|
|
| eieregooie |
Ohhh, ja netwerkinstellingen jah... Wel suf dat ze geen documentatie geven, wij hadden wel een (overigens waardeloos) boekje en hadden ook de dns server ip's van Casema nodig (die stonden dan gelukkig wel op t boekje).
Zeg maar tegen de lui die t regelen bij jou dat we t hier hebben gefixed door alle pc's een vast ip nummer te geven op het netwerk, en daarbij de dns servers van Casema in te stellen... Daarna werkte t :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ohhh, ja netwerkinstellingen jah... Wel suf dat ze geen documentatie geven, wij hadden wel een (overigens waardeloos) boekje en hadden ook de dns server ip's van Casema nodig (die stonden dan gelukkig wel op t boekje).
Zeg maar tegen de lui die t regelen bij jou dat we t hier hebben gefixed door alle pc's een vast ip nummer te geven op het netwerk, en daarbij de dns servers van Casema in te stellen... Daarna werkte t :) |
Check. Mocht je gegevens hebben, adressen van vservers ofzo, dan hoor ik dat graag. |
|
|
| eieregooie |
| Joow, maar ik zit nu op me werk... PM vanavond wel wat :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vind het ook wel apart: aansluiten, je hoeft 0 instellingen te veranderen, 0 dingen te installeren, en dan zou hij het moeten doen. Dat geloof ik eigenlijk helemaal niet. We ehbben 0 documentatie van Casema gekregen enzo. Terwijl hij het wel doet als je de kabel direct in 1 computer stopt. Met de Router erbij doettie weinig. Vaag. |
Heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Je krijgt een doos opgestuurd zonder fatsoenlijke documentatie. Een lijst met FAQ's zou al wonderen doen, want het 9 van de 10 heb je dezelfde problemen. Bel je op, dan is het probleem & oplossing bekend bij hun, tja geldklopperij :rolleyes: |
|
|
| TranceZoner |
Ik zie net op RTL4 een spotje dat aankondigt dat RTL5 vanaf zondag a.s. de serie 'Taken' van Steven Spielberg uit gaat zenden! De serie zal dus vanaf deze week elke zondag om 22.00 op RTL5 uitgezonden worden, een goeie zet imo :D
De serie gaat over contact met buitenaardse wezens. Ik heb ooit 1 aflevering gezien en ik vond het echt top. Kijken dus :toothless
IMDB Link ---> Taken |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Ik zie net op RTL4 een spotje dat aankondigt dat RTL5 vanaf zondag a.s. de serie 'Taken' van Steven Spielberg uit gaat zenden! De serie zal dus vanaf deze week elke zondag om 22.00 op RTL5 uitgezonden worden, een goeie zet imo :D
De serie gaat over contact met buitenaardse wezens. Ik heb ooit 1 aflevering gezien en ik vond het echt top. Kijken dus :toothless
IMDB Link ---> Taken |
Ik heb de dvd's... idioot vette serie
zeker een aanrader |
|
|
| Phortje |
| Ze zijn ook lekker lang :) Eigenlijk een film op zich die eps :p |
|
|
| TranceZoner |
Cyril, gefelicteerd met je verjaardag! Hoeraaaaaaaaaa :D
:crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |