|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 156)
|
View this Thread in Original format
| jp |

Tel de ballonnen :D |
|
|
| Opti |
Krijg net een uitnodiging binnen van mijn werk: personeelfeestje in Van Nellefabriek met Erick E, Roog, Femke, Victor Coral, MIss Wannabeastar, Real El Canario, Miss Behave. Drank en eten gratis:D
Wordt leuk:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Krijg net een uitnodiging binnen van mijn werk: personeelfeestje in Van Nellefabriek met Erick E, Roog, Femke, Victor Coral, MIss Wannabeastar, Real El Canario, Miss Behave. Drank en eten gratis:D
Wordt leuk:D |
Muziek is mwoah, en je drinkt niet.
Oke, eten is dan leuk voor je :D |
|
|
| Opti |
| Ik vreet die hele schuur leeg:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Ik vreet die hele schuur leeg:D |
Propje wordt je dan! Of heb je die potten herbal XTC (stackers) nog niet leeg? :p |
|
|
| jp |
| Ik weet niet of dit zo gezellig is maar afgelopen zaterdag loopt er een milf op me af in de Lexion en vertelt dat ze zo lekker hard aan het gaan is op een halve pil. En hoe heet je? Ik heet .... (vergeten). Zeg heb jij een vriendin? Oh aha. Hoe oud ben je ik ben 43 maar ben nog steeds zo geil als toen ik 20 was. Mag ik je emailadres of zo? Telefoonnummer is ook wel handig. Vette party he? Vervolgens trekt ze haar truitje uit en gaat in haar bh op het podium lopen dirty dancen. :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| Heeeeeeeeeeerlijk daggie op het strand gelegen.......strak blauwe zee, wit zand.......ach wat kan het leven soms goed zijn...... |
|
|
| jp |
| Hebbie al genoikt of wa? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Hebbie al genoikt of wa? |
Nee, heb wel een koala gerimt......:o |
|
|