|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 117)
|
View this Thread in Original format
| marciemarcs |
| net mijn rijbewijs gehaald :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by marciemarcs
net mijn rijbewijs gehaald :D |
Gefeliciteerd :) |
|
|
| jp |
Congrats :toocool:
Heb nog een pooierbak voor je in de aanbieding :D
Lancia Thema 2.0IE '94
Opties: bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centr. vergrendeling, elektr. buitenspiegels, elektr. ramen voor, getint glas, in hoogte verstelbaar stuur, mistlampen, radio voorbereiding, trekhaak, stuurbekrachtiging, alcantara bekleding, airbag.
Tevens: nieuwe APK, nieuwe remschijven/blokken voor, nieuwe wiellagers. Onderhoudshistorie aanwezig. Kilometerstand: 188.000.

Prijs: € 1.750,00 of een goed bod ;) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by marciemarcs
net mijn rijbewijs gehaald :D |
gefeliciteerd man! netjes :D |
|
|
| jp |
| Leuk dat Bollywood gebeuren in de hoofdstad :) |
|
|
| SnuggLe |
| Net een EOS350D besteld! :eyes: :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| Sta ik net koffie te drinken in de koffiecorner van mijn werk (VROM), zit daar ineens Markus Schulz aka Lex aan de andere kant :haha: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sta ik net koffie te drinken in de koffiecorner van mijn werk (VROM), zit daar ineens Markus Schulz aka Lex aan de andere kant :haha: |
Whaha wat toevallig! Ik kwam vandaag bij VROM ook al een bekende tegen, ene Snuglul aka Bram :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whaha wat toevallig! Ik kwam vandaag bij VROM ook al een bekende tegen, ene Snuglul aka Bram :D |
GOH! :toothless :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
KNUPPELEN! :D
Je keek wel een beetje moelijk :toothless |
|
|
| Tim81 |
| Het voetvolleyveldje bij Horsey is weer klaar voor gebruik! Gisteravond het Center Court in gebruik genomen en het ligt er keurig bij... Hopelijk werkt de zon een beetje mee en kunnen we komende zomer volop voetvolleyen, BBQ'en, muziek luisteren en wat drinken!! :toocool: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je keek wel een beetje moelijk :toothless |
Ja ik zit niet voor mijn lol op het ministerie van VROM :D |
|
|
|
|