|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Destiny's Child stopt ermee
Destiny's Child houdt er mee op. De drie vrouwen maken hun huidige toernee af en gaan daarna hun eigen weg. Dat heeft zangeres Kelly Rowland dit weekend bekend gemaakt tijdens een concert voor 16.000 man publiek in Barcelona.
Het trio, met behalve Rowland ook Beyoncé Knowles en Michelle Williams, liet weten in vriendschap uit elkaar te gaan. "Na veel praten grijpen we nu de kans op Destiny's Child op het hoogtepunt te verlaten."
Het uit elkaar gaan van de R&B-groep komt niet onverwachts. De laatste maanden kwamen er steeds meer geruchten over het uiteenvallen van de groep. Wereldwijd verkochten ze ruim 40 miljoen platen. Vooral Beyoncé werkte in de tussentijd al flink aan een eigen muziek- en filmcarrière.
Ik ben blij voor ze :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Destiny's Child stopt ermee
Destiny's Child houdt er mee op. De drie vrouwen maken hun huidige toernee af en gaan daarna hun eigen weg. Dat heeft zangeres Kelly Rowland dit weekend bekend gemaakt tijdens een concert voor 16.000 man publiek in Barcelona.
Het trio, met behalve Rowland ook Beyoncé Knowles en Michelle Williams, liet weten in vriendschap uit elkaar te gaan. "Na veel praten grijpen we nu de kans op Destiny's Child op het hoogtepunt te verlaten."
Het uit elkaar gaan van de R&B-groep komt niet onverwachts. De laatste maanden kwamen er steeds meer geruchten over het uiteenvallen van de groep. Wereldwijd verkochten ze ruim 40 miljoen platen. Vooral Beyoncé werkte in de tussentijd al flink aan een eigen muziek- en filmcarrière.
Ik ben blij voor ze :D |
kijk, das nog eens goed nieuws!:D |
|
|
| jp |
Ze kunnen echt wel zingen hoor :o
Nu komen er gewoon 3x zoveel platen op de markt :p |
|
|
| Muppy |
Ze kunnen echt wel zingen hoor :o
Nu komen er gewoon 3x zoveel platen op de markt :p |
haha ja dat is wel weer minder idd...daar had ik nog niet aan gedacht!:( |
|
|
| jp |
| Beyonce is overigens wel de lekkerste negerin van de wereld :D |
|
|
| websley |
Beyonce is overigens wel de lekkerste negerin van de wereld :D | Ze is toch halfbloed?:conf: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by websley
Ze is toch halfbloed?:conf: |
Nope haar ouders zijn allebei 'black'
Mariah Carey heeft wel een 'witte' moeder |
|
|
| Tim81 |
wordt het dan eindelijk mooi weer dit weekend.... :toocool:
Toevallig gaan we met voetbalselectie (mannetje of 25) een paar dagen naar Breda, dus kan gezellig worden! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
wordt het dan eindelijk mooi weer dit weekend.... :toocool:
|
 |
|
|
| @win |
Beyonce is overigens wel de lekkerste negerin van de wereld :D |
Doet u mij maar Christina Milian!! :crazy: |
|
|
| @win |
Zwolle krijgt weer een echte club!! :wtf:
Waarschijnlijk wel een club met veel groovy en urbanfeestje, maar goed het begin is er weer. Eens kijken of misschien ooit eens en keer een leuke trance/prog/tech-avond komt :) |
|
|
| Roger |
| dat valt altijd te organizeren niet waar:p :D |
|
|
|
|