|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 145)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
zijn jullie de tv kanalen al aan het reorganiseren?
:wtf: |
Nope....jij ??? |
|
|
| Tim81 |
| NL1/NL2/NL3/RTL4/RTL5/SBS6/RTL7/Talpa/NET5/AT5/RTVNH/Eurosport/TMF/MTV/The Box/Discovery Channel/Animal Planet.... zoiets!? :rolleyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Tim81
NL1/NL2/NL3/RTL4/RTL5/SBS6/RTL7/Talpa/NET5/AT5/RTVNH/Eurosport/TMF/MTV/The Box/Discovery Channel/Animal Planet.... zoiets!? :rolleyes: |
AT5/RTVNH/The box hebben wij niet eens, dus dat scheelt weer. discovery en animal planet kijk ik nie, blijft over de rest:p
maar ff ontopic: belachelijk dat het nou ineens RTL 7 moet gaan heten!nu heb je RTL 4, 5 en 7
"waar is de 6 gebleven?" |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Muppy
maar ff ontopic: belachelijk dat het nou ineens RTL 7 moet gaan heten!nu heb je RTL 4, 5 en 7
SBS misschien.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Muppy
Wat maakt het uit? Yorin is een onderdeel van RTL Nederland die ook over RTL 4 en RTL 5 beschikken. Het format van Yorin was gewoon bagger. Nu ze een ander format hebben is een andere naam ook logisch. Snap niet waar je je druk over maakt. Ook het feit dat Talpa de 7 kan gaan gebruiken voor hun 2de zender kan ene keuze geweest zijn. Er is over nagedacht, maak je er nou maar niet druk om, het went snel. |
|
|
| nwopper |
Ik heb mijn essay af!!
En 35 euri op straat gevonden (inelkaar gevouwen briefjes)!!!
En weer 50 epi's van Naruto binnengehaald :toothless |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by nwopper
Ik heb mijn essay af!!
En 35 euri op straat gevonden (inelkaar gevouwen briefjes)!!!
En weer 50 epi's van Naruto binnengehaald :toothless |
Wat je niet allemaal doet voor je brood, he?:D |
|
|
| Remy D |
| ik ben echt blij op het moment hahaha wat is het leven toch soms geweldig!! :tongue2 :crazy: |
|
|
| jp |
Net gezellig met wubje naar Mr and Mrs Smith geweest. Bleken 2 kaartjes maar tien euro te zijn, die winst hebben we in een beugeltje geinvesteerd :D
Uitstekend vermaakt, de mist (30m zicht) vanaf Alkmaar was eigenlijk ook best gezellig.
Lekker dromen nu :happy2: |
|
|
| Tim81 |
Na al die posts in de klaag/zeur-thread nu dan eindelijk iets positiefs over het weer in Nederland... DE ZON SCHIJNT :toocool:
Al zie ik dat het komend weekend alweer wat minder wordt, beetje jammer! |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb een Baan!!!!!!!!!!!!
In Leiden, bij de Politie Hollands Midden om precies te zijn :eyes:
Ben d'r heel blij mee :D Nu nog salarisonderhandelingen, maar dat mag geen probleem zijn..........! |
|
|
|
|