|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 174)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
gezien je eerdere posts ergens, verbaast het me dat die monitor überhaupt nog bestaat..... :D
voor uniekje hoop ik maar dat ze tijdig kon ontwijken....
:stongue: |
he kon je me niet eerder waarschuwen :p
new wave: geen idee of het een oosters-thing is... hm misschien zijn mensen daar nog 'ouderwets' en bovendien staat er denk ik in de chinese cosmo weinig over sex enzo staat.. dus weten ze niet dat t trend was/is om t te scheren :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
new wave: geen idee of het een oosters-thing is... hm misschien zijn mensen daar nog 'ouderwets' en bovendien staat er denk ik in de chinese cosmo weinig over sex enzo staat.. dus weten ze niet dat t trend was/is om t te scheren :rolleyes: |
Het is een serieuze vraag. Ben niet altijd aan het kutten hier.:rolleyes: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Het is een serieuze vraag. Ben niet altijd aan het kutten hier.:rolleyes: |
waarom denk je dat het geen serieus antwoord is? Wat is er mis met mijn atnwoord :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
waarom denk je dat het geen serieus antwoord is? Wat is er mis met mijn atnwoord :rolleyes: |
Omdat er een ":rolleyes:" achter je post stond. :o |
|
|
| Siesta |
haha new_wave's playing skills 
:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Siesta
haha new_wave's playing skills 
:p |
Ik play nooit.:o Het is niet leuk om geplayed te worden, playen is een kutstreek.:o |
|
|
| Siesta |
Ik play nooit.:o Het is niet leuk om geplayed te worden, playen is een kutstreek.:o |
Ok ok, Dit zal ze erg sympathiek vinden ;) :p |
|
|
| @win |
Go New Wave :toothless
Ik kan uit ervaring spreken dat Aziatische vrouwen errrug beminnelijk zijn ;) |
|
|
| Siesta |
chinezen zijn meestal echt waus! bij ons zit er ook in de klas, we hebben toen met de hele klas bami gegeten bij hun (zn pa heeft een chinees :p )
en je kunt er meestal wel mee ouwehoeren, alleen dansen kunnen ze vaak niet haha, was laatst op zon asian party! En je kon geen eens loempia's kopen :whip: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Siesta
chinezen zijn meestal echt waus! bij ons zit er ook in de klas, we hebben toen met de hele klas bami gegeten bij hun (zn pa heeft een chinees :p )
en je kunt er meestal wel mee ouwehoeren, alleen dansen kunnen ze vaak niet haha, was laatst op zon asian party! En je kon geen eens loempia's kopen :whip: |
Damn zo'n Asian Party... Dan sta ik volgens mij de hele avond te kwijlen :eyespop: |
|
|
| New Wave |
| Ik probeer hier een conversatie aan te gaan en jullie beginnen meteen over beminnen, kwijlen en playen. Jullie schetsen een heel verkeerd beeld van mij. :o |
|
|
| @win |
Ik probeer hier een conversatie aan te gaan en jullie beginnen meteen over beminnen, kwijlen en playen. Jullie schetsen een heel verkeerd beeld van mij. :o |
Kijk als we het hier nou over vrouwen zouden hebben dan geef ik je gelijk....
Maar we hebben het hier wel over Aziatische vrouwen ja!! :eyes: |
|
|
|
|