|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 148)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Original
Dit is toch wel weer een typische:
PICS OR STFU!
:tongue2 |
Hierbij foto's van de feesten bij MHC Amstelveen. Leef je uit!
http://woofer.xs4all.nl/ |
|
|
| nwopper |
Sorry...dit gaat niet precies over het veroveren van hockeyrokjes...maar het moet gezegd worden:
Ik heb het tweede jaar gehaald van mijn school!!! :D :D :D :D :D
(dankzij de propedeuse die ik al had gehaald op een andere kunstinstelling) |
|
|
| DJ_Siesta |
| vandaag eindelijk mn shure in ear systeem binnen. echt superrelaxt! klinkt echt zo onwijs gaaf door die dingen! wow! |
|
|
| Creamfields23 |
Vandaag 15:15 officieel getekend bij de NOTARIS voor het huis van mijn ouders :wtf:
BTW wat een knuppels bij de notaris eerst een handtekening van mijn pa vergeten te vragen die inmiddels op vakantie was en vandaag hebben ze twee keer een een nieuwe akte moeten aanmaken omdat de getallen niet klopten. En ik had nog wel respect en het ideee dat deze mensen profies waren :haha: Wel leuke mensen :happy2: |
|
|
| Muppy |
zit ik net te eten...word er aangebeld. ´goedenavond, ptt post´
pakketje voor mij. ik weet niet beter of heb niks besteld dus ik stond al vaag te kijken, zit er een officieel Boogie Down T-Shirt in van Erick E
ID&T bedankt:D |
|
|
| AirPole |
WOOT! Had 3 Augustus tentamens en moest er sowieso eentje halen om door te gaan naar het volgende jaar, tenminste dat ik alle vakken mocht volgen. Burgerlijk recht gewoon gepassed met een 7(wat ik nooit gedacht had). Mag ook wel na 3x, maarja, essaytentamens blijven pittig :D Stond iets van 7/8 EC voor ofzo, dus was best pittig.
:D |
|
|
| SnuggLe |
| Gisteren salarisonderhandelingen gehad, en ik zeg: Whoppaaaaaaaaa! :crazy: :eyes: :crazy: |
|
|
| ZZandirt |
dat kan niet veel zijn, als je uitbetaald wordt in whoppers....
:eyes: :eyes: :) :p |
|
|
| Tim81 |
Vanavond in verband met het 75-jarig jubileum van SV Westfriezen een balletje trappen tegen Lucky Ajax! Ik ben benieuwd met wat voor selectie ze komen, want er staan wel wat aardige namen op hun website:
In Lucky Ajax spelen de volgende spelers: Sjaak Swart, Simon Tahamata, Dick Schoenaker, Ronald Koeman, John Bosman, Peter van Vossen, Bryan Roy, John van 't Schip, Martin Wiggemansen, Peter van der Hengst, Fred Grim, Stanley Menzo, Hans Werdekker, Danny Muller, Barry Hulshoff, John van den Brom, Dennis Gerritsen, Aron Winter, Edo Ophof, Hannie Das, Eef Melgers, Gerrie Mühren, Rob en Richard Witschge, Wilco van Buuren, Keje Molenaar, Marco van Basten, Sonny Silooy, Dennis Nederlof. Leider van Lucky Ajax is Werner Schaaphok. |
|
|
| jp |
M'n nieuwe patta's vers van de Boss winkel uit de P.C.Hooftstraat :toocool:

Lekker anderhalf parkeerplaats bezet zodat een paar eikels in een Jaquar nog een rondje moesten rijden :haha: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Lekker anderhalf parkeerplaats bezet zodat een paar eikels in een Jaquar nog een rondje moesten rijden :haha: |
volgens mij ben jij af en toe echt een hufter...:o
:p |
|
|
|
|