|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
2 weken hier, en nu al arrogant? Toemaar.
Ja dat zou ik hier overigens als dame ook worden.
Oh, en dit is de blije thread. Je mag het hier niet posten, dit is voor veel mensen geen goed nieuws :p |
Haha, maar ik wordt er zelf wel blij van:)
En wie zegt dat ik niet van voetbal hou???:toocool:Wat een vooroordelen hier zeg... |
|
|
| jp |
| Typisch VU mondje, niks mis mee :D |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Esrem
Haha, maar ik wordt er zelf wel blij van:)
|
snuggle in disguise ;) |
|
|
| Esrem |
| Ik heb al zo hard gestudeerd vandaag, dat mn hersenen overbelast zijn geraakt... |
|
|
| magrec |
| Bedankt voor de herinnering... volgende week tentamens haha ff leren.:nervous: |
|
|
| Freezel |
| In januari pas weer boeken openslaan om te leren :p Eerst afstudeerverslag afronden voor de 5e maal en hopen dat het nu wel een keer goedkomt bij het bedrijf en school :o :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik heb al zo hard gestudeerd vandaag, dat mn hersenen overbelast zijn geraakt... |
Ja ja ja dat draag ik ook altijd als excuus aan, maar daar geloven ze bij mij ook niet in :D |
|
|
| jp |
| Vanavond weer Danny de Miljonair :) :) :) |
|
|
| Freezel |
Armin zo eerst aankomende vrijdag een 9 uurs solo doen in Birmingham UK. Daarna is dat teruggedraaid tot 3 uur. Net te horen gekregen dat het toch een 6 uurs set wordt :):):)
/me blij :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
2 weken hier, en nu al arrogant? Toemaar.
Ja dat zou ik hier overigens als dame ook worden.
|
Zegt het meest verwijfde rukkertje van de site, denk dat je zelfs meer vrouw bent dan die Esrem. En dat is ook de reden dat je altijd zo arrogant doet over die kutfoto's van je. haha :haha: |
|
|
| Remy D |
| Ohja en ik ben blij omdat het bijna weekend is en er mooie dagen aankomen, 2x TIJSSIE!! en GTA: SA JEUHH... :D:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Zegt het meest verwijfde rukkertje van de site, denk dat je zelfs meer vrouw bent dan die Esrem. En dat is ook de reden dat je altijd zo arrogant doet over die kutfoto's van je. haha :haha: |
:stongue: :stongue: :stongue:
Pak een spiegel :D |
|
|
|
|