|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 151)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| vanochtend sollicitatie gehad voor afstuderen en nu kan ik per 1 november eindelijk beginnen met het laatste gedeelte van mijn studie :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
vanochtend sollicitatie gehad voor afstuderen en nu kan ik per 1 november eindelijk beginnen met het laatste gedeelte van mijn studie :D |
Cool! Gefeliciteerd!
Waar ga je afstuderen???
Succes met die periode, was mijn KUTSTE periode van mijn studie, niet normaal.
2Zzandirt: over Informatie Gestuurde Politiezorg, waar mijn scriptie ook over ging. Niet interessant voor hier. Maar wel cool dat het geplaatst wordt. Het is een redelijk wetenschappelijk blad...althans, wetenschappelijk: het is geen veronica magazine ofzo. Krijg er maybe nog geld voor ook. En het kan weer op mijn cv :D |
|
|
| ZZandirt |
ik hoop niet dat dat gaat over de hercentralisering van de aansturing van korpsen. kan me nog herinneren hoe destijds iedereen zo blij was met de regionale aansturing. (exit rijkspol.) en nu gaan ze het weer terugdraaien. foei!!
ik weet niet wat het is met die overheidsinstellingen. als ze winst zouden moeten maken, dan was het snel afgelopen geweest met de pret. maar gelukkig hoeft dat niet, en kan er lustig op los gereorganiseerd worden, ongehinderd door enige kennis. (sorry Snug, niet persoonlijk:-)) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik hoop niet dat dat gaat over de hercentralisering van de aansturing van korpsen. kan me nog herinneren hoe destijds iedereen zo blij was met de regionale aansturing. (exit rijkspol.) en nu gaan ze het weer terugdraaien. foei!!
ik weet niet wat het is met die overheidsinstellingen. als ze winst zouden moeten maken, dan was het snel afgelopen geweest met de pret. maar gelukkig hoeft dat niet, en kan er lustig op los gereorganiseerd worden, ongehinderd door enige kennis. (sorry Snug, niet persoonlijk:-)) |
Ik zeg toch waar het over gaat? :D
En nee, ik ga niet eens reageren verder, rustig maar. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Cool! Gefeliciteerd!
Waar ga je afstuderen???
Succes met die periode, was mijn KUTSTE periode van mijn studie, niet normaal.
|
De opdracht is nog niet helemaal geformuleerd maar het gaat ongeveer om het volgende:
Ik ga samen met klasgenoot mij bezighouden met het opstellen van een voorlichtingsformat (voor roc stedendriehoek) om vmbo scholieren beter te informeren over hun beroepenveld. Wij moeten een o.a. "beroepenbeurs" gaan ontwikkelen voor de roc's in de stedendriehoek (mbo's in de driehoek apeldoorn, deventer en zutphen)
Dus dat wordt weer terug naar de middelbareschool voor ons :p |
|
|
| jp |
En dan laat ze kleine krassen achter in lak... boeie :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zeg toch waar het over gaat? :D
En nee, ik ga niet eens reageren verder, rustig maar. |
had ik gemist..
enneuh.. wat ik er ook over vind.... bij zo'n apparaat zit je als werkNEMER wel goed...:D iig cool dat hetgeen je schrijft gepubliceerd word. |
|
|
| jp |
| Ik ben blij dat m'n ballen weer lekker glad zijn :eyes: |
|
|
| robin |
Goddank zijn we weer over de helft van de week :)
Gelukkig is er volgende week weer een nieuwe :(
Oke dat was wel erg dramatisch.. :D Bijna weer lekker weekend :) |
|
|
| New Wave |
| He wat vervelend nou. na een maand vakantie moet ik weer 2 dagen werken. :mad: MAAR gelukkig heb ik na die dagen weer een week vakantie :D |
|
|
| jp |
| Who in the name of shizzle is Aurelie? |
|
|
| jp |
| Oh nevermind Google had the answer :D |
|
|
|
|