|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 204)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vet harmen, ben jaloers. Ik kan er voor de 2e keer niet bijzijn, omdat ik de dag erna naar Johannesburg vlieg. Ook leuk, maar had Danny T toch zeker willen meemaken een keer. |
komt vast nog wel een keer deze kant op en wanneer krijg je de sleutel van je huis en wanneer is de housewarming party :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
komt vast nog wel een keer deze kant op en wanneer krijg je de sleutel van je huis en wanneer is de housewarming party :p |
Ligt eraan of er niets mis is met de bouwkundige keuring. Dat moeten we nog afwachten. Niets is zeker he? We hebben nog niet getekend en de financiering is niet rond. alleen het bod is geaccepteerd zegmaar, maar dat is wel redelijk definitief dus ;)
30 april pas :. |
|
|
| basvh |
vanavond naar deep dish en morgen naar loveland festival!!!! :D :D :D :D :D :D :D
yeaaaaaah zin an |
|
|
| Siesta |
Luister nu pas het album van Ferry Corsten, L.E.F. Zeer goed album, niks op aan te merken, originele nummers en een paar goede trancers (I love you) Verder vind ik Watch Out echt een goedkoop bleep nummer.
7,4/10 |
|
|
| @win |
| Over een paar uur vlieg ik lekker naar Kreta! Lekker twee weekjes relaxen en feesten met mijn vriendinnetje in Chersonissos! Zin!! :crazy: Zelden zo toegeweest aan een goede dosis rust :p |
|
|
| Djeebie |
| Die kerel achter dat keyboard :stongue: :haha: Schitterende clip! |
|
|
| moogwai |
Afgestudeerd aan de Universiteit van Tilburg!!!
Ik heb al 2 maanden een baan trouwens, dus het was nog even stressen met de puntjes op de i zetten in mijn scriptie. Maar goed, ik ben zeer tevreden met mijn 7,5 :) |
|
|
| Siesta |
| Congrats man! ik hoop over 2 jaar ook afgestudeerd te zijn:eyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Die kerel achter dat keyboard :stongue: :haha: Schitterende clip! |
hoe heet dat nummer wat ze tegenwoordig draaien?:nervous: |
|
|