|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 205)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| misschien kan iemand me helpen, ik ben op zoek naar een oude live set, namelijk Ferry Corsten live at rosenmontagsrave, van 2001 dacht ik. klassieke set! |
|
|
| Remy D |
| Vind die Richard Durand vette remixen maken en nu las ik net dat het G-Spot is. hahaha wat een gast, die maakte toch niet meer dan knakenmuziek vroeger...:eek: |
|
|
| Remy D |
| 1ste aflevering van Lost seizoen 3 was weer supergaaf... :crazy: :tongue2 Kan niet wachten op de volgende |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vind die Richard Durand vette remixen maken en nu las ik net dat het G-Spot is. hahaha wat een gast, die maakte toch niet meer dan knakenmuziek vroeger...:eek: |
Haha klopt, stond er ook van te kijken dat hij dat was.
Maar wat dacht je dan van Bart Claessen. Die maakte vroeger ook van die knakenmuziek onder de naam Barthezz
Heb die G-spott ooit eens een dj set zien doen in Salou, voor hem overrigens DJ Jose, maar toen draaide hij ook zeer lekker! Ik denk dat hij dat G-spott gebeuren alleen deed om het 'commerciele' en nu gewoon zijn ding doet om goede muziek te maken |
|
|
| Siesta |
| en natuurlijk om centjes te verdienen voor een mooie studio |
|
|
| godfatherdc |
nederlandse zijn er heel langzame mensen :whip:
ik wacht de hele tijd op de fotos van partyflock *grrr*
:mad: |
|
|
| jp |
| Partyflock sucks (behalve de agenda en de flocks) |
|
|
| Remy D |
| Ik ga 18-02-2007 2 weken naar Orlando :crazy: |
|
|
| Siesta |
| WEet iemand nog een leuk cdtje met wat uptodate trance voor in de auto? of een setje ofzo? geen radio shizzle plz. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
WEet iemand nog een leuk cdtje met wat uptodate trance voor in de auto? of een setje ofzo? geen radio shizzle plz. |
Marco V - Combi:nations 2 (mix-cd)
Kyau vs Albert - Worldvibe (album)
Armada at Ibiza Summer 2006 (mix-cd)
Johan Gielen - Revelations (album):haha: |
|
|
|
|