|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Er is nog een beetje vodka over van gisteren :wtf: |
|
|
| SnuggLe |
Net even de stad in in Den Haag voor een bier/whiskey was gaaf 
Kan ik iemand blij maken met het telefoonnummer van Amina, 20 jarig Marrokaans-Nederlandse dame uit Den Haag, die verpleegkundige is in het Leyenburg Ziekenhuis te Den Haag? :D :D Ik heb er niet veel aan ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Woooooooooei maat van me doneert een HD van 120 gig aan me....:D |
|
|
| jp |
Rij ik net achter zo'n lange bus (pas op zwengt uit), werd het iets te krap en raakt met z'n achterkant een betonnen paaltje
Krak, zo'n een hap uit de achterbumper (polyester)
Vond het wel grappig :D |
|
|
| Opti |
| ik blij want mag postermaken voor benefietavond georganiseerd door ADO-supporters en ADO Den Haag + een feestje voor Koninginnenacht in Asta/Celebrations Studios:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
ik blij want mag postermaken voor benefietavond georganiseerd door ADO-supporters en ADO Den Haag + een feestje voor Koninginnenacht in Asta/Celebrations Studios:D |
Cool! :) Wat hou je nou zelf over voor het maken van 1 zo'n poster?
En voor welk reclamebedrijf doe je het?
En more important: wat is de lineup van dat feestje?;) |
|
|
| Opti |
1. das geheim, vooral voor de belastingdienst:D (Het is btw vaak twee posters, een flyer, een ticket en een advertentie in het programmaboekje:)
2. werk zelfstandig, niet voor een reclamebureau, kan ik lekker al dat geld zelf opstrijken:p
(3. Gizmo en Jeffrey Huf hebben hun medewerking reeds toegezegd voor de benefiet heb ik begrepen) De Koninginnenacht zal weer een feestje met Hollands gezang worden, niet interessant dus |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
1. das geheim, vooral voor de belastingdienst:D (Het is btw vaak twee posters, een flyer, een ticket en een advertentie in het programmaboekje:)
2. werk zelfstandig, niet voor een reclamebureau, kan ik lekker al dat geld zelf opstrijken:p
(3. Gizmo en Jeffrey Huf hebben hun medewerking reeds toegezegd voor de benefiet heb ik begrepen) De Koninginnenacht zal weer een feestje met Hollands gezang worden, niet interessant dus |
Zelfstandig? Cool! Dus het geld stroomt binnen? ;)
Zwart uitbetaald? Ja ja ja, en wel een uitkering trekken zeker :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Wooooooooooooooei, tis 99.99 % zeker dat ik in oktober naar Aussie ga, net bevestiging van de familie gehad dat ik onderdak heb :crazy: |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zelfstandig? Cool! Dus het geld stroomt binnen? ;)
Zwart uitbetaald? Ja ja ja, en wel een uitkering trekken zeker :p |
jup, heb ook nog 15 kinderen ergens in het buitenland dus krijg ook nog kinderbijslag:p Remy draait ook, rest is niet boeiend:wtf: |
|
|
| Ben_Lei |
| Potverdikkie zeg. Het is me hier toch een potje gezellig. niet-meer-normaal. Wat een gelligheid; op en top. Maar das nog niet alles. Ik voel me namelijk ook nog eens verdomd blij. Sterker nog, volgens mij ben ik in mijn hele leven nog nooit zoooo blij geweest. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Ben_Lei
Potverdikkie zeg. Het is me hier toch een potje gezellig. niet-meer-normaal. Wat een gelligheid; op en top. Maar das nog niet alles. Ik voel me namelijk ook nog eens verdomd blij. Sterker nog, volgens mij ben ik in mijn hele leven nog nooit zoooo blij geweest. | Geneukt?:wtf:
:stongue: |
|
|
|
|