|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
Ben net terug van de roze maandag Tilburg. Ben naar een "gayfeest" in de 013 geweest :D man lekkere wijven :crazy: met de ouders van mijn peet kindje in spe.
Zeer vette muziek, gezellige sfeer, rare pooten, lesbo's en TRAVO's, collega's die van het pad af waren en heeeeeeeeel veel BACO's HEERLIJK!!! :p
P.S. Eier in de rit terug hoorde ik het nummer in die sig van je. Ik wist waar ik het van kende. Zeer vet nummer  |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
P.S. Eier in de rit terug hoorde ik het nummer in die sig van je. Ik wist waar ik het van kende. Zeer vet nummer |
lol :toothless
idd erg mooi liedje ja :) |
|
|
| SnuggLe |
Gisteren 220 dollar gewonnen met internetpokeren. Van 0 naar 220, in 1 keer door een 'storting' (voor de kenners: no deposit bonus) van iemand op een andere pokersite. But i dont trust it op de een of andere manier......
.......dan maar zsm die 220 dollar uitcashen. Jammergenoeg kan dat alleen met een cheque (=dus veel kosten om te innen). |
|
|
| kutvolkots |
Jippie, ze trappen er in op een vooraanstaand computerforum dat ik echt een hele week alleen met DOS doe voor een weddenschap en dat ik allemaal Van die leet progs waarmee ik nog steeds can browsen maar dan in source code en zo.
En ze geloven het allemaal, jippie... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
Kewl! :rolleyes: |
+1 |
|
|
| SnuggLe |
Die 173 euro die ik op mijn rekening ga krijgen is wel cool! :D :D
Even een uurtje pokeren, 173 euro, dat is makkelijk verdienen :crazy: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Die 173 euro die ik op mijn rekening ga krijgen is wel cool! :D :D
Even een uurtje pokeren, 173 euro, dat is makkelijk verdienen :crazy: |
beter, doe mij es een cursus |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Jippie, ze trappen er in op een vooraanstaand computerforum dat ik echt een hele week alleen met DOS doe voor een weddenschap en dat ik allemaal Van die leet progs waarmee ik nog steeds can browsen maar dan in source code en zo.
En ze geloven het allemaal, jippie... |
url or stfu |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by eieregooie
url or stfu |
:thepirate
Precies, geef ons die link ff, we zullen echt daar niet linken naar jou bekentenis hoor, belooft. :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
beter, doe mij es een cursus |
Tis veel geluk hoor, maar je moet het spelletje wel een BEETJe kennen. Dat scheelt wel ja ;)
Gewoon registreren bij Everestpoker.com |
|
|
| SnuggLe |
Het gaat echt zoooooooooooooo lekker met pokeren! :D
Die 173 euro is net gestort op mijn Neteller rekening! En net van een andere site 30 dollar ook gestort, even afromen. Had daar vandaag 20 dollar wins. En bij de andere (waar ik die 173 euro won) nu net een keer eerste bij een tournament (+25 dollar) en een keer derde (+10 dollar). Nu ben ik ' chipleader' , oftewel de meeste chips. Van het toernooi van 10 zijn er 4 over, en de eerste 3 krijgen cash. Ik sta eerste met de meeste chips :D :D
Wat een GOEDE pokerdag is dit toch!    
Ik denk echt dat het door de pindarotsjes komt :eek: |
|
|
|
|