|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
- Afters zijn uitermate gezellig!
- G&D was 1 van de beste clubavonden van het jaar
- Gezellig om weer zoveel TA'ers bij elkaar te zien :) |
|
|
| Creamfields23 |
| Sterkte Chicane. IK heb een goede/beste vriend die in hetzelfde schuitje zit. |
|
|
| ambs |
Ik ben blij omdat:
-Armin COOL is en z'n kadootje bijna net zo cool als hem is :toocool:
-Ik heb vanavond een "meet & greet" met Armin bij 16 Years Illusion haha
-Ik 's middags eindelijk naar American Pie: The Wedding ga
woooeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii |
|
|
| Fkwebeman |
ik ben blij omdat
- ik naar een setje van Carl Cox zit te luisteren (Global mei2003), hem nog nooit gehoord had (best wel fout ja, maar dat is iets voor de andere thread) en er toch wel blij van wordt.. lekker zeg.
- ik net 4 kaartjes voor Revolution heb gehaald.
- ik weekend heb
- ik met hattrick weer een speler naar uitstekend playmaking heb weten te trainen.. |
|
|
| eieregooie |
Woei!
Ik ben blij omdat ik zojuist me rijbewijs heb gehaald! :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Woei!
Ik ben blij omdat ik zojuist me rijbewijs heb gehaald! :D |
gefeliciteerd. Goed man..
en kijk uit met parkeerverboden. Of niet snitz?;) ;) ;) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
gefeliciteerd. Goed man..
en kijk uit met parkeerverboden. Of niet snitz?;) ;) ;) |
Whaaaa 3 weken me rijbewijs en nou al een parkeerbon:whip: Stelletje t*r*ngl**er* laat ze wat anders doen dan mij geld af te troggelen:whip: :whip: :whip: :whip:
en trouwens gefeliciteerd ei:D |
|
|
| Flippe |
Gefeliciteerd Ei!
Ik ben nog bezig met lessen, mag over een tijdje ook wel eens een keer op rijexamen denk ik :) |
|
|
| eieregooie |
| Dit was me 2e examen... 1e examen na 14 lessen, toen nog es 5 erbij dus da's 19 in totaal :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dit was me 2e examen... 1e examen na 14 lessen, toen nog es 5 erbij dus da's 19 in totaal :) |
hoeveel lessen ik heb gehad is een staatsgeheim. Je komt eerder mijn pincode te weten dan hoeveel lessen ik gehad heb. :D Laat ik het zo zeggen ik was geen geboren schumi. |
|
|
| eieregooie |
hoeveel lessen ik heb gehad is een staatsgeheim. Je komt eerder mijn pincode te weten dan hoeveel lessen ik gehad heb. :D Laat ik het zo zeggen ik was geen geboren schumi. |
Wat is je pincode dan? :D
Is die toevallig gelijk aan je aantal lessen? :p |
|
|
| basd |
Win je het van mijn 52?
Ik vind afrijden na 14 lessen trouwens wel ERG snel Ei, maar zeker gefeliciteerd ! |
|
|
|
|