Gezellige / Blije - Thread (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
Muppy |
quote: | Originally posted by jp
Wat een FANTASTISCHE dag :toocool:
Eerst in Amstelveen naar de tandarts. Niks bijzonders, zelfs geen tandsteen. En die assistente... oh mijn god wat een lekker ding
Toen in de auto naar Amsterdam-Noord. Ik rijd zo'n 90 waar 50 is toegestaan omdat ik een veegwagen in moet halen. In voeg in achter een vrachtauto en zie dat de agent met z'n laserpistool me niet heeft kunnen klokken :D
Toen werken. Van half tien tot half een. Lekker vroeg klaar. Onderweg nog een flitsauto gespot die met een lege accu stond. Die moest een collega met startkabels erbij roepen. Net goed :p
En ja toen op weg naar huis nog even gesport tegen een Chrysler Neon die zo nodig moest plakken. Amerikaanse rommel :haha:
Het is zoooo lekker weer buiten. Die serotonine spuit door de aderen, kom maar op met die zon. Straks maar effe een biertje scoren :D
Morgen krijgt die oude polygamist een tuin op z'n buik. Dat ga ik maar eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken :D |
haha was mijn dag ook maar zo verlopen! |
|
|
jp |
En de auto is gewaxt, heeft nieuwe vloeistofjes en ruikt van binnen weer naar een Alpenweide (zonder koeienvlaaien) :) :) :)
 |
|
|
MaGiK54 |
Wat een FANTASTISCHE dag :toocool:
Eerst in Amstelveen naar de tandarts. Niks bijzonders, zelfs geen tandsteen. En die assistente... oh mijn god wat een lekker ding
Toen in de auto naar Amsterdam-Noord. Ik rijd zo'n 90 waar 50 is toegestaan omdat ik een veegwagen in moet halen. In voeg in achter een vrachtauto en zie dat de agent met z'n laserpistool me niet heeft kunnen klokken :D
Toen werken. Van half tien tot half een. Lekker vroeg klaar. Onderweg nog een flitsauto gespot die met een lege accu stond. Die moest een collega met startkabels erbij roepen. Net goed :p
En ja toen op weg naar huis nog even gesport tegen een Chrysler Neon die zo nodig moest plakken. Amerikaanse rommel :haha:
Het is zoooo lekker weer buiten. Die serotonine spuit door de aderen, kom maar op met die zon. Straks maar effe een biertje scoren :D
Morgen krijgt die oude polygamist een tuin op z'n buik. Dat ga ik maar eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken :D |
God, wat word ik kots misselijk van al dat happy happy joy joy :mad:
Oftewel bout dag gehad :o |
|
|
moogwai |
quote: | Originally posted by DJ_Siesta
1e keer he :D
thnx! was een koekje trouwens, vet rustig op de weg hier in heerenveen :p |
Ja wie slaagt er nou niet in zo'n dorpje :D |
|
|
jp |
We hebben de Lancia Thema ook maar gelijk gepoetst :D
Nu nog de Legacy automaat... morgen ;)
 |
|
|
HiGH_NrG |
En de auto is gewaxt, heeft nieuwe vloeistofjes en ruikt van binnen weer naar een Alpenweide (zonder koeienvlaaien) :) :) :)
|
Wannabe-pooierbak! :p |
|
|
jp |
pooiers rijden Mercedes en Cadillac :o |
|
|
DJ_Siesta |
quote: | Originally posted by moogwai
Ja wie slaagt er nou niet in zo'n dorpje :D | \
\
achja heerenveen, klein dorpje :o |
|
|
jp |
Heerenveen heeft GEEN stadsrechten. Don't ask me why :conf: |
|
|
Muppy |
Heerenveen heeft GEEN stadsrechten. Don't ask me why :conf: |
omdat friesland in de tijd dat de stadsrechten toegekend werden nog niet bij 'nederland'(lees de 7 gewesten) hoorde... |
|
|
jp |
quote: | Originally posted by Muppy
omdat friesland in de tijd dat de stadsrechten toegekend werden nog niet bij 'nederland'(lees de 7 gewesten) hoorde... |
Denk het niet want...
Stavoren 11e eeuw
Leeuwarden 1285
Dokkum 1298
Sneek 13e eeuw
IJlst 1315
Bolsward 1331
Harlingen 1317
Hindeloopen 1372
Workum 1374
Franeker 1374
Sloten 1426
Hey, zijn dat niet de elf steden van de beroemde schaatstocht? :D
Heerenveen was gewoon een probleemdorp en was berucht door de schilderijen van Es Beies die overal in Friesland hingen. Daarom kreeg het nooit stadsrechten. De dorpelingen waren woest en vernielden de hele boel en gingen verhaal halen bij de stadhouder. Een paar dorpelingen hadden illegale bierbrouwerijen en werden uit hun huis gezet, terwijl een ander ongestraft de molenaarsdochter verkrachtte :eek: |
|
|
New Wave |
Joepie, telefoon van de zaak whoeehoee!! |
|
|
|
|