|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| Ezzzzzzy |
| k doe het je niet na ! |
|
|
| Roger |
wordt wakker, doe het gordijn open en... Whoei!! Zon, heerlijk weer!:happy2:
de zomer komt eraan jongens! heb er echt heel veel zin in:) |
|
|
| Creamfields23 |
| Thanks peeps! Afrijden is gewoon een kwestie van een beetje geluk met de examinator die je krijgt (Ik had een super relaxte gozer die toevallig ook iemand kende die om bezuinigings redenen bij mijn oude werkgever weg moest :D ) en een kwestie van inzicht. Kijken is zeer belangrijk. |
|
|
| Tim81 |
| The Sun Is Shining :D |
|
|
| Opti |
| vanaf vrijdag een lang weekend Limburg (Maastricht en Nederweert) en een stukje Brabant:p |
|
|
| MaGiK54 |
| Salaris is weer gestort, altijd een mooi moment van de maand :D |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Muppy
mijn broertje heeft er gisteravond 1 gewonnen van 40 gig...
de teringlijer:whip: |
wow! dat wil ik ook. heb er nu 1 van 'slechts' 15gb. Waar heeft ie die ipod bij gewonnen?
ook leuk: een bedrijf hier in groningen geeft van die apparaten als kerstpakket. ipod van 40gb, ps2.. dat soort dingen. deden ze dat bij de super de boer maar.... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Salaris is weer gestort, altijd een mooi moment van de maand :D |
hehe goed dat je het zegt...ga meteen ff tjekke hoeveel er dit keer bij gekomen is:D |
|
|
| Tim81 |
4 dagen vrij!!!!!!!!!!11 :toothless
mijn salaris is nog niet gestort... hmm da's dan weer wat minder! |
|
|
| Blik |
| I am a happy man, kreeg vandaag te horen dat mijn stage een weekje later begint, ben dus komende week vrij, mijn tentamenweek is vandaag afgelopen en de IB-groep heeft de Stufi erop gezet |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Mijn rijbewijs is binnen :D Binnen 21 lesjes, vetjes :crazy: |
Ik was sneller :p (maar had er wel 2 exames voor nodig :toothless)
| quote: | Originally posted by Blik
I am a happy man, kreeg vandaag te horen dat mijn stage een weekje later begint, ben dus komende week vrij, mijn tentamenweek is vandaag afgelopen en de IB-groep heeft de Stufi erop gezet |
Ga je dan ook weer een beetje modden hier? :p |
|
|
| SnuggLe |
Ben ook blij! Vandaag terrasje gepakt, en ook uitgenodigd voor een gesprek bij het ministerie van VROM. Baantje via het uitzendburaeu, maar wel met een redelijk hoog salaris, gezien het feit wat je moet doen.... :) Dus dat is mooi...hopen dat het wat wordt, dan heb ik tijdelijk tenminste iets.
Verder 2e ronde bij een sollicitatie in Ridderkerk :D |
|
|
|
|