|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| nwopper |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zegt de meneer die het liefst onderbroeken van PvD voor zijn verjaardag heeft........ Gedragen, wel te verstaan. |
:eyespop: :eyes: :nervous:
Uhh....
:nervous: |
|
|
| jp |
Flirten en zo  |
|
|
| Opti |
MIjn 2 opdrachten zijn vandaag naar de drukker gegaan en als het goed is hangt over een week heel Den Haag vol met mijn posters en flyers:eyes:  |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Opti
MIjn 2 opdrachten zijn vandaag naar de drukker gegaan en als het goed is hangt over een week heel Den Haag vol met mijn posters en flyers:eyes: |
Dit is de blije thread hoor :whip: |
|
|
| SnuggLe |
MIjn 2 opdrachten zijn vandaag naar de drukker gegaan en als het goed is hangt over een week heel Den Haag vol met mijn posters en flyers:eyes: |
Cool, gefeliciteerd!!
Welke posters/flyers moet ik naar uitkijken? |
|
|
| Opti |
| mwhehehe, zeg ik wel als ze er eenmaal hangen:D Het zijn geen housefeesten in ieder geval:stongue: :haha: |
|
|
| New Wave |
mwhehehe, zeg ik wel als ze er eenmaal hangen:D Het zijn geen housefeesten in ieder geval:stongue: :haha: |
Kamasutra-beurs posters :p? |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kamasutra-beurs posters :p? |
hehe, was het maar zo'n feest dat ik zo'n grote opdracht had:) |
|
|
| MaGiK54 |
| Waarom heeft Optimus zijn naam gewijzigd ???? |
|
|
| Opti |
| Tin v.1.3 :toothless |
|
|
| jp |
| quote: | Amsterdammer drinkt beste water van Nederland
AMSTERDAM - Amsterdam heeft het beste drinkwater van Nederland. Dat blijkt uit een onderzoek onder drinkwaterbedrijven. De Amsterdammers zijn het daar zelf ook helemaal mee eens. Ze beoordelen hun drinkwater met het rapportcijfer acht, liet de gemeente dinsdag weten.
De Vereniging van Waterbedrijven in Nederland (VEWIN) heeft het onderzoek uitgevoerd. Vanaf het begin van de onderlinge vergelijking staat de kwaliteit van het drinkwater in de hoofdstad al in de topdrie. Opvallend daarbij is dat het Amsterdamse water oorspronkelijk afkomstig is uit de Rijn. "Niet bepaald de schoonste grondstof", oordeelt de gemeente.
Het zuiveringsproces is in handen van de Amsterdamse Waterleidingduinen. Wethouder Maij (Milieu) noemt de uitslag van het onderzoek een "supercompliment". Ook directeur C. van de Wiel van Waterleidingbedrijf Amsterdam, dat het water levert, is trots. "Ons water is zo lekker, daar kan voor mij geen flesje tegenop." |
*proost*
Doen de duinen toch mooi hun werk. Bye bye Spa! :toocool: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waarom heeft Optimus zijn naam gewijzigd ???? |
De mus is van het dak gevallen? :conf: |
|
|
|
|